[PC] Lost Horizon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 12:01

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ben gistren begonnen met "Lost Horizon". Aangezien er nog helemaal niets op GOT staat over dit spel, open ik dit topic. "Lost Horizon" is een point and klik adventure in de klassieke stijl. Het speeld zich af in het jaar 1936 in Hongkong. Is een beetje een mengsel tussen Indiana Jones en Syberia. Het spel overtuigd met zijn HD graphics.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/66/Lost_Horizon.jpg

Reviews:
Gamer.nl
Gamez.nl

Ben benieuwed of anderen het spel reeds gespeeld hebben. En wat jullie bevindingen zijn.

Officiele site: klik (hier kun je ook een demo downloaden)
En van de site van de uitgever: klik

[ Voor 14% gewijzigd door Roman op 13-12-2010 14:45 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb geen ervaring met zulksoort games, maar laten we eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Ik heb de Duitse versie gekocht, in een mooi kartonnen doosje met een vliegtuigje dat "uit de verpakking springt" en de soundtrack op een disc met elpee-print. Maar ben er nog niet aan toegekomen om hem ook daadwerkelijk te spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb de demo gespeeld, en sindsdien staat het op mijn wishlist in Steam ;) Maar ik zal wachten tot een weekend deal denk ik voor ik het aanschaf. Heb nog teveel andere games waar ik niet aan toe kom om nog een game aan de volle pot erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Hmm, ik heb de game gehaald, en ik moet zeggen dat dit echt een topspel is! goed verhaal, en ook echt uitdagend!

De meeste achtergronden zijn zo mooi dat je er een poster van zou willen maken, de sfeer is ook in elk gebied anders, en de opdrachten zijn heel gevarieerd, echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 12:01

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Voor wie het leuk vind: dezelfde maker heeft nogmeer van deze spellen. In 2006 verscheen Secret Files: Tunguska (origineel: Geheimakte Tunguska) en in 2008 Secret Files 2: Puritas Coirdis (Geheimakte 2: Puritas Cordis).

Ik zit nu met Lost Horizon ergens in India.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 12:45
Heb de game tijdje terug gespeeld. Ik hou wel van de setting maar de puzzels zijn zeer eenvoudig. Daardoor heeft het meer weg van een interactieve tekenfilm dan een echte adventure. De sfeer zetten ze wel goed neer, dat maakt de game de moeite waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlace84
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04-2022
Ahhh deze game, Heavy Rain en Gray Matter doen de adventuregamer in me weer wakker worden :) Hulde aan developers die het genre weer nieuw leven inblazen!!

De graphics en soundtrack zijn naar mijn mening zeer goed, het verhaal is ok, al met al zeker geen tegenvaller als je van adventures houdt :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Interlace84 op 22-12-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 12:45
Nu 29,95 EUR bij Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Vooropgesteld: ik weet niet of je vanuit Europa ook downloadable games kan kopen bij Amazon.com, maar daar staat hij nu voor 5 dollar... wie geen behoefte heeft aan een doosje kan dus daar proberen.
Pagina: 1