Laptop naar HP voor reparatie, beeldscherm eerder vervangen

Pagina: 1
Acties:

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Goedemiddag Tweakers,

Mijn laptop moet voor vage redenen (uitvallen van laptop en flikkeren van het scherm) naar HP toe om nagekeken te worden. Nu is het probleem, mijn scherm is een tijdje geleden vervangen (gevallen met fiets en scherm toen stuk). Vervalt hiermee mijn garantie totaal of zullen ze daar niet zo moeilijk over doen?

Met vriendelijke groeten,

S-S

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 11:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Door wie is dat scherm toen gemaakt dan?

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:50

_Apache_

For life.

Door wie is het scherm vervangen?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• AFCAjax
Door een bedrijf, maar niet door HP zelf. Ik vrees nu dus het ergste, maar hij wordt morgen wel opgehaald en we zien het vanzelf wel...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk kunnen ze het ding gewoon maken hoor, maar kans is wel dat er kosten gerekend worden mocht er schade blijken te zijn onstaan door het vervangen van die monitor door een derde partij.

Wat gaf HP je trouwens als antwoord op deze vraag?

• AFCAjax
Ik heb daar verder geen woorden aan vuil gemaakt en er helemaal niet aan gedacht eigenlijk. Maar het kan misschien ook zo zijn dat het zo totaal ontgaat en dus gewoon mijn PC kan worden gemaakt.

Ik neem in iedergeval nooit meer een HP, of Compaq... Ik heb deze laptop amper 9 maanden het volgende is aan de hand geweest:

Accu kapot, oververhitting, scherm stuk (eigen schuld maar wel brakke behuizing), en nu het gezeur met uitvallen van de laptop.

Mvg,

Leroy van Zundert

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-01 15:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> SF

Verwijderd

En namens de SF crew even wat rotzooi afgesplitst :)

Verwijderd

SuperChasin schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:23:
Ik heb daar verder geen woorden aan vuil gemaakt en er helemaal niet aan gedacht eigenlijk. Maar het kan misschien ook zo zijn dat het zo totaal ontgaat en dus gewoon mijn PC kan worden gemaakt.

Ik neem in iedergeval nooit meer een HP, of Compaq... Ik heb deze laptop amper 9 maanden het volgende is aan de hand geweest:

Accu kapot, oververhitting, scherm stuk (eigen schuld maar wel brakke behuizing), en nu het gezeur met uitvallen van de laptop.

Mvg,

Leroy van Zundert
Hoelang heb je garantie gekregen van het bedrijf wat dat scherm erin heeft gemaakt? Als HP namelijk geen garantie toekent omdat het een ander scherm betreft, kun je het bedrijf wat jouw laptop na de val heeft gerepareerd proberen aan te spreken.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:45

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

SuperChasin schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:23:

Mvg,

Leroy van Zundert
Wat een onzin.. :F Een accu kan defect raken als dit in het eerste jaar is krijg je ook gewoon een nieuwe. Wat het scherm betreft geen enkele laptop zal het fijn vinden om van een fiets gesmakt te worden. Best mogelijk dat de problemen die je nu ondervindt nog voortkomen uit deze val. Dat jij hierom direct naar het produkt verwijst is belachelijk. Als jij een laptop wilt die tegen dergelijke omgang bestendig moet zijn, moet je een laptop van een heel ander type/caliber kopen dan die normalitair in de winkel te koop zijn. Ze zijn er namelijk wel die een val prima doorstaan, maar daar betaal je ook voor.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1