Hoi allemaal,
Ik heb al een hele nacht lopen kloten op het volgende probleem, maar kwam er niet uit; Ik heb een .sh bestand, met een java opdracht erin, die ik automatisch wil laten opstarten als de server opstart. Tot op heden is dat niet gelukt.
Ik heb het volgende geprobeerd:
1. in 'rc.local' het volgende toegevoegt "sh /home/marijn/server_nogui.sh"
2. het volgende script gemaakt, in init.d gezet, naar 777 chmod, en daarna chkconfig -add server
3. Nog andere dingen die sterk op de 2 leken, maar dan met andere commando's, en of kleine wijzigingen.
Ik heb er al zeker 3 uur op lopen kloten, maar kom er niet uit. Weet iemand wat ik fout doe?
Alvast bedankt,
Marijn
Ik heb al een hele nacht lopen kloten op het volgende probleem, maar kwam er niet uit; Ik heb een .sh bestand, met een java opdracht erin, die ik automatisch wil laten opstarten als de server opstart. Tot op heden is dat niet gelukt.
Ik heb het volgende geprobeerd:
1. in 'rc.local' het volgende toegevoegt "sh /home/marijn/server_nogui.sh"
2. het volgende script gemaakt, in init.d gezet, naar 777 chmod, en daarna chkconfig -add server
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| #!/bin/sh # run server_nogui.sh at boot. # chkconfig: - 90 10 # description: server_nogui - minecraft case "$1" in 'start') /home/marijn/server_nogui.sh start ;; 'stop') ;; *) echo "Usage: $0 { start | stop }" ;; esac exit 0 |
3. Nog andere dingen die sterk op de 2 leken, maar dan met andere commando's, en of kleine wijzigingen.
Ik heb er al zeker 3 uur op lopen kloten, maar kom er niet uit. Weet iemand wat ik fout doe?
Alvast bedankt,
Marijn
And that's how one and one makes three.