Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al mobieltv op zijn samsung galaxy werkend gekregen?
Volgens de klantenservice zou dit mogelijk zijn maar ik ben al een week aan het stoeien!
Zelfs in de winkel bij Hi wisten ze niet wat ze er mee aan moesten.
Op de website wordt mobieltv voor maar 3 toestellen aan gegeven en daar werkt het ook op, maar je vind er niks terug voor de galaxy.
Simpel gezien heeft de galaxy ook geen standaard applicatie om de mobieltv op te starten en die zit wel in de 3 aangegeven toestellen op de site!
Dus ik mis hier wat of het kan niet werken op dit toestel.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Liever is er iemand die weet hoe het eventueel werkend te krijgen valt?

Bijvoorbaat bedankt

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-11 22:34
mobieltv = DVB-H als ik mij niet vergis. Of wordt hiermee een variant bedoeld via UMTS?

Mocht het de DVB-H variant zijn, dan kan het kloppen dat dat niet werkt met de Galaxy S, want die bezit geen ontvanger voor DVB-H.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Verwijderd

DVB-T is Digitenne van KPN die je op je mobiel kan ontvangen die ervoor geschikt is.
Helaas is dat voor de SGS niet zo. Met dit toestel kan je bij T-mobile Internet Plus en bij vodafone wel via UMTS tv kijken. Daar moet je, sowieso bij T-mobile, €5.- extra voor betalen. Dan heb je nog niet alle zenders. Wil je streamen, dan kan dat voor RTL4 via antonboonstra.nl/rtlgemist of via m.uitzendinggemist.nl voor nederland 2.

Hopelijk heb je er wat aan. ;)

Edit: voor mobieltjes kun je wel eens gelijk hebben met DVB-H, die heb ik nooit gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 22:24 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

dit topic gaat dicht, er is reeds een Samsung Galaxy S topic, dit soort vragen mogen daar gepost worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.