Elke keer wanneer ik mijn laptop opstart, krijg ik een window met de foutmelding: Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van winokr32.rom. Kan opgegeven module niet vinden. Nu heb ik winokr32 gegoogled, maar niets gevonden... hoe zou ik deze foutmelding kunnen verhelpen?
Verwijderd
Met een beetje googlen kom ik op One Key Recovery van Lenovo. Heb je een Lenovo/IBM laptop? Probeer die software eens opnieuw te installeren.
nee een dell met windows 7, en ik heb ook die software niet op mijn laptop gehad.. maar ik zal die software eens installeren en deinstalleren..
edit: kan geen site vinden waar je kan downloaden.. Hier (link) doet de link het niet.
Kan ik niet met een trucje gewoon die foutmelding wegkrijgen?
edit: kan geen site vinden waar je kan downloaden.. Hier (link) doet de link het niet.
Kan ik niet met een trucje gewoon die foutmelding wegkrijgen?
[ Voor 43% gewijzigd door Dekar op 13-12-2010 14:04 ]
Kan je het bestand lokaliseren op je harddisk? Verder kun je met msconfig opstartende programma's en services beheren, probeer het daar eens mee.
Rail Away!
stond idd iets bij opstarten, MSSMSGS. geen idee wat het is, maar heb er nu geen last meer van, bedankt!
Gefeliciteerd, je hebt een virus gevonden.
>>> BV.
>>> BV.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1