Ik kom na zo'n beetje half google door gespit te hebben dan toch maar hier met mijn probleem
ik heb een D-Link DIR-855 Draadloze N Gigabit-router die tot 2 uurtjes geleden het prima deed.
Ineens geen verbinding meer met internet dus ik kijken wat er aan de hand is.
De router even gereboot en kreeg keurig een ipadres van mijn isp ziggo
Maar wat ik ook doe, krijg geen verbinding naar buiten. Terwijl er wel een verbinding is want ik type nu gewoon even met 1pc rechtstreeks op de modem dit bericht.
Wat heb ik al gedaan.
1. backup gemaakt van de instellingen
2. router terug naar fabrieksintellingen gezet, ook toen gewoon weer ipadres gekregen maar geen verbinding naar buiten
3. firewall uit, ook geen verbinding, Dus die maar weer aangezet
Dus daarom even hier mijn noodkreet.
Is er iemand die dit ook heeft gehad? zo ja hoe heb je dit opgelost of weet iemand hier van dit probleem af en weet een oplossing
ik heb een D-Link DIR-855 Draadloze N Gigabit-router die tot 2 uurtjes geleden het prima deed.
Ineens geen verbinding meer met internet dus ik kijken wat er aan de hand is.
De router even gereboot en kreeg keurig een ipadres van mijn isp ziggo
Maar wat ik ook doe, krijg geen verbinding naar buiten. Terwijl er wel een verbinding is want ik type nu gewoon even met 1pc rechtstreeks op de modem dit bericht.
Wat heb ik al gedaan.
1. backup gemaakt van de instellingen
2. router terug naar fabrieksintellingen gezet, ook toen gewoon weer ipadres gekregen maar geen verbinding naar buiten
3. firewall uit, ook geen verbinding, Dus die maar weer aangezet
Dus daarom even hier mijn noodkreet.
Is er iemand die dit ook heeft gehad? zo ja hoe heb je dit opgelost of weet iemand hier van dit probleem af en weet een oplossing