Ik heb het genoegen gekregen om iemands laptop te proberen te repareren welke niet meer wil opstarten.
Zie plaatje onder, dit zie ik als ik de laptop opstart.
Bios kan ik wel in, reset default heeft geen nut.
Alle versies windows cds erin gedaan maar nadat ik op start druk gaat hij niet verder en geeft een foutmelding.
Killdisk geprobeerd maar zodra ik deze start krijg ik een error en start de laptop opnieuw op.
Kill Bios geprobeerd maar geeft ook een error.
Oh ja en de laptop lijkt wel een spraakgebrek te hebben want het engels wat ik soms lees klopt niet altijd kwa letters en woorden.
Laptop is een Toshiba Sattelite L300 14G met (waarschijnlijk) Vista erop als ik het stickertje aan de onderkant mag geloven.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn en misschien DE oplossing om hem weer startend te krijgen?
Alles mag eraf als hij maar weer Windows kan draaien.
Zie plaatje onder, dit zie ik als ik de laptop opstart.
Bios kan ik wel in, reset default heeft geen nut.
Alle versies windows cds erin gedaan maar nadat ik op start druk gaat hij niet verder en geeft een foutmelding.
Killdisk geprobeerd maar zodra ik deze start krijg ik een error en start de laptop opnieuw op.
Kill Bios geprobeerd maar geeft ook een error.
Oh ja en de laptop lijkt wel een spraakgebrek te hebben want het engels wat ik soms lees klopt niet altijd kwa letters en woorden.
Laptop is een Toshiba Sattelite L300 14G met (waarschijnlijk) Vista erop als ik het stickertje aan de onderkant mag geloven.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn en misschien DE oplossing om hem weer startend te krijgen?
Alles mag eraf als hij maar weer Windows kan draaien.
[ Voor 5% gewijzigd door DeMuts op 12-12-2010 22:03 ]