Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elekid
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08-2023
Ik probeer via https://directsales.vodafone.nl een bel+sms+web abonnement af te sluiten, alleen loop ik tegen een probleem aan tijdens de bestelprocedure.

Bij het kiezen voor nummerbehoud vind ik in de dropdownmenu's nergens Ben, mijn huidige provider. Ik heb daar een Ben regelmatig abonnement. Ook bij de prepaidvarianten staat Ben niet vernoemd. Verder vind ik nergens op het web dat het niet mogelijk zou zijn om nummerbehoud aan te vragen bij de overstap van Ben naar Vodafone.

Iemand die hier een verklaring of nog liever een oplossing heeft?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 22:36

DefLite

Why so serious?

Ben bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Je kan T-mobile pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:11
Ben = T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 10:28

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb exact hetzelfde gehad (Voda Bel+SMS+Web 275 + Desire vanaf Ben).
Ben staat er eenvoudigweg niet in. Meerdere keren gebeld met de klantenservice van Vodafone nadat ik via internet en daarna via telefoon een abo met nummerbehoud bij Voda had afgesloten.
Na een kleine 1,5 mnd (zomervakantie) had ik nog steeds geen bevestiging had gekregen, en ik had geen zin meer had nog langer te wachten op mijn telefoon, dus toen heb ik maar weer eens met de klantenservice gebeld.

Ik ben toen naar de Vodafone-winkel gegaan op advies van de klantenservice, en toen was het zo geregeld.
Bleek daar ook dat de code (of zoiets) die zij moeten gebruiken niet die van T-Mobile is (waar Ben onder valt) maar een andere, en dat dat eerder waarschijnlijk mis was gegaan.

TLDR?
Ga naar de winkel, dan ben je zo klaar. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elekid
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08-2023
Bedankt voor de snelle reacties. Ik vond het zo vreemd dat als ik koos voor T-mobile als netwerkprovider, ik niet kon kiezen voor Ben bij serviceprovider. (Terwijl je bij KPN bijvoorbeeld wel kunt kiezen voor Debitel). Maar dan ga ik het zo proberen!

Thanks again.
Pagina: 1