Honeywell Chronotherm Modulation - servicemenu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 21:12
Wie weet hoe ik in het servicemenu van de Honeywell Chronotherm Modulation T8851A1006 (1e model) kan komen? Ik wil graag de temperatuurweergave fijnstellen (wijkt iets af) en een max. temp instellen.

Dit is het model:

Afbeeldingslocatie: http://www.franswillems.nl/Honeywell_chronotherm_Modulation.gif

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:41
Al gekeken op website van honeywell hoe dit bij soortgelijke thermostaten uit de serie gaat?
Ik meen dat je een schuifje moest zetten naar programmeren, 2 toetsen ingedrdukt houden en je settings daarna kon aanpassen.
Anders altijd nog even contact opnemen met honeywell of je installateur?

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
SvenHazejager schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:52:
Wie weet hoe ik in het servicemenu van de Honeywell Chronotherm Modulation T8851A1006 (1e model) kan komen? Ik wil graag de temperatuurweergave fijnstellen (wijkt iets af) en een max. temp instellen.

Dit is het model:

[afbeelding]

Dank!
Eerste hit op google!

http://www.honeywellbv.nl/uploads/files/chrmodgebruik.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
Ik zag dat sven ook op klusidee gezocht had.
Denk dat het een 'oudje' is, ik heb zelf een recentere versie gehad waar eea in te stellen is, de CMT937M1003.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 21:12
Heb Honeywell gebeld, lijkt niet te kunnen helaas. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
Sven op marktplaats staat er een die t wel kan, dezelfde die ik had
Verkoper Sara
Advertentie 405117831

Wellicht voor zacht prijsje over te nemen,
En wellicht nog eens een externe temp. Sensor meenemen (ik heb er nog 1 liggen die op deze thermostaat past) voor weersafhankelijke regeling.

Pagina: 1