[tf2] dedicated server.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:54
hallo,

ik heb een en nog een andere over team fortess dedicated server via HL server.

de server werkt op zich wel maar, ik kan geen bots instellen die wat doen, ik wou dit doen om de server gevuld te houden. De bots komen er wel maar ze doen niks. Hoe kan ik instellen dat ze het zelfde doen als bij 'offline practice'. Ik wil dit omdat ik dan met een paar vrienden kan lannen en dan hoeven we niet het erg instabiele internet bij ons thuis te gebruiken. (als de telefoon gebruikt wordt dan is het ;w internet)

mijn tweede vraag:
is er een mogelijk heid om het geheugen gebruik van de dedicated server te beperken. de server heeft namelijk maar 1.5 gb aan ram en dat zit voor en mijn pagefile raakt ook best wel vol (+ de hdd is sloom)

de server host de map cp_junction
ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

in je server.cfg:

tf_bot_add [<count>] [<class>] [<team>] [<difficulty>]

Maar als ik het goed heb, is cp_junction geen offi map, en zijn bots alleen met cheats aan te krijgen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:28

g0tanks

Moderator CSA
En de bots doen het officiëel toch alleen maar op koth maps? Of is dat niet meer zo tegenwoordig?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

g0tanks schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:45:
En de bots doen het officiëel toch alleen maar op koth maps? Of is dat niet meer zo tegenwoordig?
Ik heb bots op dustbowl gezien, dus nee :p

Pinda, je kan iig je serverfps en maxslots verlagen.
Ik heb een warserver van 12 slots op 600MB gedraaid. dus dan kan je beter met top kijken wat precies nog meer op de achtergrond draait.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
Cp_junction is volgens mij toch echt een officele map die met een update is toegevoegd. Ik heb de bots op deze manier toegevoegt "tf_bot_add 6". Ik denk zelf dat de bots het geheugen 'opvreten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
pindamaster schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:28:
Cp_junction is volgens mij toch echt een officele map die met een update is toegevoegd. Ik heb de bots op deze manier toegevoegt "tf_bot_add 6". Ik denk zelf dat de bots het geheugen 'opvreten'
cp_junction is overigens al meer dan anderhalf jaar een officiële map, kijk maar: http://tf2wiki.net/wiki/Junction

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
daar was ik al achter, ik ga nu een test poging wagen met 3 spelers en een paar dode bots xD. Iemand nog een idee hoe ik ze actief krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
pindamaster schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:35:
daar was ik al achter, ik ga nu een test poging wagen met 3 spelers en een paar dode bots xD. Iemand nog een idee hoe ik ze actief krijg?
Je kan best zelf wat meer moeite steken in het zoeken. Eerste link op google als ik zoek op 'how to tf2 bots': http://tf2wiki.net/wiki/Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
dit heb/had ik al uitgeprobeerd, toch nog bedankt.
ik heb het geheugen gebruik lichtelijk terug gedrongen, nog steeds veel maja het is zo.
De bots blijven nogal dood helaas, ik dacht is het een vereiste dat alle integers moeten worden ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
-slolved-
de bots werkten nu wel als ik de fille server.cfg verwijder. iedereen nog bedankt voor de reacties.
Pagina: 1