Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik zit echt met me handen in het haar.

Ik heb een Asus laptop windows xp en windows gaf updates aan. Zo gezegd zo gedaan de laptop op nieuw opstarten.
en wat denkje?? alles is anders!!! de kleuren zijn vervaagd richting het grijs het duurt lang met opstarten, de burobladpictogrammen zijn 3x zo groot.

nu heb ik via aparaatbeheer onder beeldschermadapters ati mobility radeon 9600/9700 series uitgezet.
ik start opnieuw op, duurt nog steeds even lang maar alles ziet er redelijk normaal uit. alleen het werkt niet fatsoenlijk..

wat kan dit probleem zijn?

gr

* computer zit niet vol met software er staan geen foto's of documenten op alleen maar msn!
* er zijn geen systeemherstelpunten meer te vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:10
Kun je even wat meer informatie geven omtrent je volledig laptop-systeem (besturingssysteem + geheugen)

Wat betreft het lang opstarten, kun je eens kijken wat er allemaal in het begin mee opstart (zie 'msconfig' intikken bij 'Uitvoeren...'). Als je weet waar alle onderdelen in de lijst voor staan, kun je sommige mogelijk uitschakelen. Verder kun je bij een trage computer denken aan: onnodige data & software verwijderen, schijfopruiming, register-opschoning, schijfdefragmentatie, virtueel geheugen mogelijk bijstellen, geheugen uitbreiden.

Eventueel kun je je laatste updates (of enkele ervan) terug ongedaan maken.
windows update ongedaan maken

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:50
Even de nieuwe drivers voor je videokaart downloaden en installeren. Dan is je beeld in ieder geval weer in orde. Dat na de updates de eerste keer opstarten veel langer duurt is omdat Windows dan ook nog bezig is om de updates te installeren. Als je dan opnieuw opstart moet het goed wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik de driver vinden van ati mobility radeon 9600/9700 series?
de laptop is meerdere malen opnieuw opgestart maar blijft zo traag.
Voor heen super snel, er staat alleen msn op en geen foto's documenten of niets..
er zijn eveneens geen systeemherstelpunten meer :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Probeer dit eens.
Is handig tooltje die de standaard ati radeon drivers aanpast zodat die voor ati mobility radeon werkt.
Gebruik ik altijd voor mijn laptop, werkt geweldig ;)
Pagina: 1