Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ongeveer een maand geleden was er bij Hi een actie van Eindeloos Online voor 2,50 per maand. Dit was gedurende je hele abbonement. Nu is dit veranderd naar het 1e jaar voor 2,50 per maand en het 2e jaar voor 9,95 per maand. Weet iemand toevallig of er in de toekomst nog zo'n actie zal komen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, dat weet niemand zeker. Als je ziet hoe vaak de einddatum van die actie al is uitgesteld dan is het niet onwaarschijnlijk dat er nog zo'n actie komt, alleen dat gaat enkel hoger management je zeker kunnen vertellen, geen Tweakers of medewerkers van Hi. En wanneer, dat weet ook enkel hoger management.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 12-12-2010 19:35 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Voorlopig niet, gezien ze nu net de nieuwe "Hebbe hebbe" campagne hebben ingezet. Maar zeg nooit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb net mijn abbo verlengt met een sim-only abbo. Aangegeven dat ik best Eindeloos online erbij wil hebben maar dat de snelheid mij tegen viel en dat ik niet voor die 2,50/9,95 periode wil gaan omdat het mij te duur werd na 6 maanden. Ik kreeg toen de aanbieding van vorig jaar met 50% korting op het internet voor het gehele jaar. Ik betaal dus 5 euro per maand voor 12 maanden lang.

Ter land, ter zee en in de kroeg