Goedendag,
Ik heb sinds kort een probleempje als ik videobestanden wil kijken.
Het maakt dan niet uit wat voor een bestand, gebeurt bij zowel wmv als mkv.
Maakt ook niet uit welke speler ik gebruik, mpc, vlc of windows media player.
Hij speelt hem gewoon af, op gegeven moment begint hij een beetje te haperen, en reageert ie extreem traag op mijn handelingen. Als ik dan control-alt-del in druk, om vervolgens het taakbeheer op te starten, duurt het ten eerste ook heel erg lang voor ik er eindelijk ben, maar dan staat mijn 4gb aan intern geheugen opeens helemaal vol. Het processor verbruik valt daarbij wel mee, en er staan dan ook niet al te intensieve processen in werking. Al goed, wel even alle programma's afsluiten waar ik op dat moment mee bezig ben. En na een half min, heeft hij hem terug gevoerd naar 800mb van de 4gb werkgeheugen, en werkt hij weer prima.
Dit doet hij dus alleen bij video, en niet bij surfen en/of gamen.
Heb sinds kort er wel mijn led tv op aangesloten via hdmi, als 2e beeldscherm maar die gebruik ik alleen om de films daadwerkelijk te kijken. Misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben?
Mijn pc:
Hp Pavillion Elite m9470.
Quad core q9400 - 2,66GHz.
Nvidia Geforce 9600 GS.
4GB Ram Werkgeheugen.
Windows 7 Ultimate x64
Wie weet de oplossing
Ik heb sinds kort een probleempje als ik videobestanden wil kijken.
Het maakt dan niet uit wat voor een bestand, gebeurt bij zowel wmv als mkv.
Maakt ook niet uit welke speler ik gebruik, mpc, vlc of windows media player.
Hij speelt hem gewoon af, op gegeven moment begint hij een beetje te haperen, en reageert ie extreem traag op mijn handelingen. Als ik dan control-alt-del in druk, om vervolgens het taakbeheer op te starten, duurt het ten eerste ook heel erg lang voor ik er eindelijk ben, maar dan staat mijn 4gb aan intern geheugen opeens helemaal vol. Het processor verbruik valt daarbij wel mee, en er staan dan ook niet al te intensieve processen in werking. Al goed, wel even alle programma's afsluiten waar ik op dat moment mee bezig ben. En na een half min, heeft hij hem terug gevoerd naar 800mb van de 4gb werkgeheugen, en werkt hij weer prima.
Dit doet hij dus alleen bij video, en niet bij surfen en/of gamen.
Heb sinds kort er wel mijn led tv op aangesloten via hdmi, als 2e beeldscherm maar die gebruik ik alleen om de films daadwerkelijk te kijken. Misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben?
Mijn pc:
Hp Pavillion Elite m9470.
Quad core q9400 - 2,66GHz.
Nvidia Geforce 9600 GS.
4GB Ram Werkgeheugen.
Windows 7 Ultimate x64
Wie weet de oplossing