Bahbah, zo te horen mag je alleen laptop kopen wat je ook optimaal zal benutten? Dus als je gewoon boven de specificaties koopt wat je nodig hebt, dan mag het niet?
Dat vind ik misschien gewoon leuk om te hebben? Als jullie maar maximaal willen uitgeven wat je benut is jullie eigen keus. Ik kies gewoon voor wat meer te hebben dan nodig is.
Op een TV van 399 kan je ook TV kijken. Maar des ondanks kopen mensen toch vele duurdere TV's. Dit is ook vooral puur om het te hebben.
Maar zoals bijvoorbeeld dat de i5 460m net zo snel is als de i7 740qm wist ik niet.
Dat zijn nuttige dingen om te weten. Alhoewel vraag ik me dan wel af waar ik dat in kan aflezen. Dat ik dat eens kan lezen.
Het is niet de bedoeling om iemand op te tenen te trappen. Maar hier word mij verteld dat ik geen laptop moet kopen wat ik niet optimaal zal benutten. Naja, dat is voor ieder zijn eigen keus lijkt me.
@MauSS
Wat heeft dat met BCC advies te maken? Omdat het te simpel is mag je de vraag niet stellen? Die regel heb ik dan gemist. Nergens gelezen. Maar gelukkig is het antwoord zo simpel dat het te moeilijk is om er een antwoord op te geven.
Mijn keuze is al voor 99% gemaakt.
Bedankt voor het advies.
edit:
Ik heb het eens liggen nalezen, nu wat mijn conclusie is van wat ik zoal kan vinden is eigenlijk dit.
Dat bij normaal gebruik en af en toe wat gamen de i5 560m sneller is omdat hij 3,2ghz draait per core.
De i7 die draait op 2,93 per core. Maar er worden bijna altijd maar 2 cores gebruikt dus ik zou (met mijn gebruik) bijna altijd op maximaal 2 cores draaien. De i7 pakt van de overige 3 of 2 cores snelheid weg om de 2 die ik wel gebruik aan te vullen. Waardoor dus in de meeste gevallen de i5 560m sneller zal zijn.
Goed of fout?
[
Voor 18% gewijzigd door
powah2k4 op 13-12-2010 00:12
]