Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• stephan-v
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 13:16
Hoi,

Ik twijfel of ik nu een Nokia N8 zou kopen, of toch voor een andere mobiel zou gaan.

De reden dat ik twijfel is omdat ik veel klachten hoor over de korte accuduur.
Nu heb ik zelf al gezien dat het vervangen van de accu niet zo moeilijk is.
Wat ik zelf dan zou willen is de BL-4D accu van 1200mah vervangen door eentje van 1500mah.

Dit lijkt me een goede oplossing, maar zou dit veel winst opleveren?

En heeft iemand hier toevallig ervaring mee, zoniet mee deze mobiel dan wel met een andere smartphone?

Groeten,

Stephan

Verwijderd

mijn ervaring is dat de N8 veel langer doet met een acculading dan een HTC. Ik heb een paar weken een desire Z gehad maar die was smiddags om 4 uur leeg. Met de N8 haal ik met gemak de avond (en heb dan nog ca. 40% over) met dezelfde acties als met de Desire.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 21:52
Heb eens gekeken om een N8 te kopen en zat ook hier over na te denken, als je de plastic clip weglaat:
http://guide-images.ifixit.net/igi/qJ2DiucUjRYkvqG1.huge
IFixit N8 teardown

Moet er een N97 accu in passen (BP-4L, 1500mA). Je moet misschien een oplossing vinden voor de loze ruimte (enkele lagen tape?).

BP-4L Dimensions: 65.92x43.56x4.83 mm
BL-4D Dimensions: 59.95 x 43.85 x 5.10 mm

Pas op met e-bay accu's die zijn vaak veel slechter dan de originele accu, ook al is het aantal mA (veel) hoger.

[ Voor 33% gewijzigd door Gaming247 op 12-12-2010 17:24 ]

[Updated spec's]

• stephan-v
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 13:16
Moet er makkelijk een N97 accu in passen (BP-4L, 1500mA). Je moet misschien een oplossing vinden voor de loze ruimte (enkele lagen tape?).
Ik heb zelf al BL-4D accu's gevonden op internet van 1500mah, die zouden perfect moeten passen.

Ik zal even de links weer opzoeken.