Werkt mijn router correct ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe router, maar ik wil eigelijk weten of ie goed is geinstalleerd. Omdat alle lampjes verder geel/groen zijn, en alleen het WiFi lampje blauw is.
http://img152.imageshack.us/img152/6302/dsc01895m.jpg

Alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 09:56
Staat dat niet in de manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:06

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Heb je draadloos internet? zo ja dan werkt die gewoon...

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb je problemen dan?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep hij is nog sloomer dan m'n oude :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 23:12

BHQ

"Sloomer"? In welk opzicht?

Wat voor internetlijn hangt eraan? Wat is de afstand tussen machine en router? Betonnen muren ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Op het uiterlijk afgaande zal het iets in de richting van een Netgear WNR3500 zijn, en dan kloppen de lampjes inderdaad gewoon, als je tenminste slechts 1 pc bedraad hebt aangesloten.

Dingen als snelheid zijn niet aan de lampjes af te lezen, en hiervoor zal je moeten kijken in het router configuratiescherm (192.168.1.1 of 10.0.0.1 intypen in je internet browser hoogstwaarschijnlijk)

De vraag is nu, is hij bedraad langzamer ofwireless? Want bedraad kan deze router prima een 120 mbit verbinding van Ziggo aan, en draadloos kan hij over het algemeen tot 70mbit, afhankelijk van de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hugoy schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:29:
Op het uiterlijk afgaande zal het iets in de richting van een Netgear WNR3500 zijn, en dan kloppen de lampjes inderdaad gewoon, als je tenminste slechts 1 pc bedraad hebt aangesloten.

Dingen als snelheid zijn niet aan de lampjes af te lezen, en hiervoor zal je moeten kijken in het router configuratiescherm (192.168.1.1 of 10.0.0.1 intypen in je internet browser hoogstwaarschijnlijk)

De vraag is nu, is hij bedraad langzamer ofwireless? Want bedraad kan deze router prima een 120 mbit verbinding van Ziggo aan, en draadloos kan hij over het algemeen tot 70mbit, afhankelijk van de instellingen.
De wirless is een stuk slomer dan eerst..
Ik zal zometeen in het configuratiescherm kijken
Pagina: 1