MP4 afspelen op iPad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Ik heb het volgende probleempje en ik krijg het niet voor elkaar om het op te lossen.

Ik heb een iPad en wil hierop dvd's afspelen. Via handbrake heb ik een dvd gecomprimeerd naar mp4. Dit bestand wil ik slepen naar mijn Itunes. Ik kan alleen slepen tot ik een ons weeg maar er gebeurd niks 8)7

Ik heb alle handleidingen gelezen die ik kan vinden maar volgens mij doe ik niks verkeerd (overal slaat dat het heel simpel is)....alleen er gebeurd niks.

Ook andere mp4 bestanden die ik gedownload hebt kan ik niet slepen naar itunes.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
marchanekamp, het is iPad, niet IPAD. Het zou middels drag & drop moeten werken, maar misschien gebruik je de verkeerde instellingen bij het omzetten. Je gebruikt wel de iPad-preset in Handbrake? Zie voor wat meer informatie: http://lifehacker.com/557...your-new-ipad-or-iphone-4.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
Hoedje schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:12:
marchanekamp, het is iPad, niet IPAD. Het zou middels drag & drop moeten werken, maar misschien gebruik je de verkeerde instellingen bij het omzetten. Je gebruikt wel de iPad-preset in Handbrake? Zie voor wat meer informatie: http://lifehacker.com/557...your-new-ipad-or-iphone-4.
Bedankt voor je opmerkingen.

Ik heb nu bij handbrake de goede preset toegevoegd. Maar helaas, als ik nu de film kopieer fims synchrorniseren in Itunes gebeurd er nog niks...nog meer tips?

Ik heb VLC toegevoegd en daarmee werkt het wel. Maar waarom het nu niet gewoon via de standaard Itunes programma wil weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door marchanekamp op 12-12-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

*snip* open daarvoor een eigen topic inplaats van iemand anders z'n topic te kapen.

[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 12-12-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
Volgens mij moet je in iTunes eerst aanvinken dat je video's op je iPad handmatig wil beheren, voordat je ze er met drag&drop kunt verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
tabasco schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:21:
Volgens mij moet je in iTunes eerst aanvinken dat je video's op je iPad handmatig wil beheren, voordat je ze er met drag&drop kunt verwerken.
Hoe gaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je hem aansluit krijg je het begin schermpje waar een overzicht beschikbare ruimte te zien is, daaronder staan 4 optie's waar hij tussen moet zitten
Pagina: 1