iphoto op MBP 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• 18bart
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06-2017
Hallo,
IPhoto is mijn meest gebruikte programma. Ik heb een MBP en een MacPro G5 uit 2004
Op de G5 heb ik meer effecten in IPhoto dan op mijn MP uit 2007. (alleen Ken Burns)
Op de G5 staat versie 8.zoveel
De versie die op mijn MBP staat is 7.1.5, volgens software update de laatste versie.
Ik weet niet hoe ik aan een uitgebreidere versie kan komen.
Bart

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

iPhoto zit nu aan versie 9, die verkocht wordt als '11. Je kunt alleen 'upgraden' door de nieuwe editie van iLife te kopen, of als je nog even wacht en de Mac App Store komt online, dan kun je iPhoto '11 ook los aanschaffen (als we de screenshots mogen geloven).
Het klopt wel dat er een aantal nieuwe features zijn toegevoegd in de nieuwere versies van iPhoto. Ik vond het verschil tussen 7 en 8 de moeite waard om een nieuwe te kopen, 9 laat ik nog even liggen, die komt wel tegelijk met een nieuwe Mac ;)

Hier stond achterhaalde informatie…

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 16:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Kom kom, een beetje eigen inzet verwachten we hier wel. GoT is geen helpdesk, en het antwoord op je vraag is ook eenvoudig te vinden. Wat mij betreft mag je ook erg blij zijn dat Digistorm nog de moeite neemt om te antwoorden. Lees voor de volledigheid ook eens: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Dit is niet je eerste topic dat snel op slot gaat om deze reden. Doe jezelf een plezier, lees het beleid goed door, en maak hier geen gewoonte van :)

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.