Beste Tweakers.net,
Aan de hand van alle reacties de afgelopen week en de uitslag van jullie
eigen Poll moeten jullie nu toch ook zelf concluderen dat er best een apart
kopje mag komen betreffende deze "zaak"...?
Waar zijn de links naar GOT op verder te discussiëren?
Waar kunnen we een tijdlijn vinden met de technische "events" van de afgelopen dagen?
Waar kunnen we leuke, bijzondere, interessante en informatieve links overzicht vinden?
Voor zowel de n00b als de Pro's..! (zodat niet elke keer de zelfde reacties geplaatst worden)
Waar kunnen we deze links posten, zodat jullie ze aan het overzicht kunnen toevoegen?
Bij deze mijn eerste inzending: http://labs.vis4.net/wikileaks/mirrors/
(deze heb ik tenminste nog niet voorbij zien komen...)
De berichtgeving is hier elke keer hetzelfde als bij het ANP, maar deze website is
gericht op technische nieuws vóór de tweakers van Nederland?! Voor het 'standaard'
wikileaks nieuws hebben we toch al weken lang NU.nl ?? (www.nu.nl/wikileaks)
Persoonlijk vind ik, dat het team achter The Guardian zelfs beter begrijpt hoe ze nieuws
op het internet moeten brengen, dan dat jullie dit tegenwoordig doen met Tweakers...
Zij geven naast nieuws en feiten ook "aanzetjes" richting hun lezers, zodat de discussies
niet alleen uitlopen op vóór & tegen, maar ook op nieuwe feiten, leuke weetjes en
diepgaande uitleg/verklaringen..!
Web2.0 staat toch o.a. voor 'Flexible', 'Sharing', 'Collaboration', 'Recommendatio' en
'Social i/o' ?! En horen wij jullie hierin niet voorop te lopen als DE tech-nieuws-site?
Ook mis ik bij dit onderwerp de "Opinie" berichtgeving in een technische variant...!
"Is het inderdaad mogelijk dat Anonymous, Anonymous blijft? En hoe doet hij dat dan?"
"Zie je bij het DDossen wel altijd het ip van de afzender??"
(dat dit bij LOIC het geval is wist zelfs de nos journaal mij te vertellen,
geen nieuwswaarde dus voor een site als deze)
De discussies die hier uit voort zullen vloeien sluiten toch precies aan bij het idee
waar tweakers.net ooit voor bedoeld en opgezet was??
Zie/lees dit als positieve feedback...
En hopelijk zijn er hier meer tweakers het (ongeveer) met mij eens.
M.v.g.
Aan de hand van alle reacties de afgelopen week en de uitslag van jullie
eigen Poll moeten jullie nu toch ook zelf concluderen dat er best een apart
kopje mag komen betreffende deze "zaak"...?
Waar zijn de links naar GOT op verder te discussiëren?
Waar kunnen we een tijdlijn vinden met de technische "events" van de afgelopen dagen?
Waar kunnen we leuke, bijzondere, interessante en informatieve links overzicht vinden?
Voor zowel de n00b als de Pro's..! (zodat niet elke keer de zelfde reacties geplaatst worden)
Waar kunnen we deze links posten, zodat jullie ze aan het overzicht kunnen toevoegen?
Bij deze mijn eerste inzending: http://labs.vis4.net/wikileaks/mirrors/
(deze heb ik tenminste nog niet voorbij zien komen...)
De berichtgeving is hier elke keer hetzelfde als bij het ANP, maar deze website is
gericht op technische nieuws vóór de tweakers van Nederland?! Voor het 'standaard'
wikileaks nieuws hebben we toch al weken lang NU.nl ?? (www.nu.nl/wikileaks)
Persoonlijk vind ik, dat het team achter The Guardian zelfs beter begrijpt hoe ze nieuws
op het internet moeten brengen, dan dat jullie dit tegenwoordig doen met Tweakers...
Zij geven naast nieuws en feiten ook "aanzetjes" richting hun lezers, zodat de discussies
niet alleen uitlopen op vóór & tegen, maar ook op nieuwe feiten, leuke weetjes en
diepgaande uitleg/verklaringen..!
Web2.0 staat toch o.a. voor 'Flexible', 'Sharing', 'Collaboration', 'Recommendatio' en
'Social i/o' ?! En horen wij jullie hierin niet voorop te lopen als DE tech-nieuws-site?
Ook mis ik bij dit onderwerp de "Opinie" berichtgeving in een technische variant...!
"Is het inderdaad mogelijk dat Anonymous, Anonymous blijft? En hoe doet hij dat dan?"
"Zie je bij het DDossen wel altijd het ip van de afzender??"
(dat dit bij LOIC het geval is wist zelfs de nos journaal mij te vertellen,
geen nieuwswaarde dus voor een site als deze)
De discussies die hier uit voort zullen vloeien sluiten toch precies aan bij het idee
waar tweakers.net ooit voor bedoeld en opgezet was??
Zie/lees dit als positieve feedback...
En hopelijk zijn er hier meer tweakers het (ongeveer) met mij eens.
M.v.g.