Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik denk dat jullie de meeste ervaringen hebben op dit forum met SD kaarten dus open ik dit topic hier. Als ik dit beter ergens anders kan vragen let me know!

Ik vroeg me af wat de beste merken zijn voor SD kaarten, in mijn geval 32GB SD kaarten. Ik wil zoveel mogelijk snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Ik hoor het graag!

PS :Mocht je je afvragen waarvoor ik deze ga gebruiken, ik ga ermee draaien. Het is voor gebruik met de pioneer cdj2000 draaitafels.

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05
Allereerst, welkom op GoT. Je vraag pas in principe beter in Opslagmedia & I/O Controllers. Daar ga ik hem alleen niet naartoe verplaatsen. We verwachten dat je eerst al moeite hebt gedaan om je vraag op te lossen, en je ook in de topicstart laat zien wat je geprobeerd hebt. Dat zie ik hier niet terug.
Over de snelheid van SD kaarten is genoeg te vinden in verschillende tests op het internet. Kwaliteit en betrouwbaarheid zijn wat subjectiever en krijg je al snel reacties als "Mijn kaartje van merk X ging snel kapot, dus dat merk is onbetrouwbaar". Dat zien we liever niet, en ook daarom gaat dit topic op slot :)

Dit topic is gesloten.