Toon posts:

Vastlopen door nieuwe driver van nvidia geforce 8600 gts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb voor mijn nvidia geforce 8600 gts een nieuwe driver geïnstalleerd en zodra ik nu een spel ga spelen loopt hij na 20 seconden telkens vast. Alleen met de driver die ik bij mijn pc heb gekregen toen ik hem bestelde bij perfectsystems, dus de driver die je bij de kaart krijgt heb ik dit probleem niet. Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

alvast bedankt

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-02 11:28
En als je een iets of veel oudere driver probeert, loopt hij dan ook vast? Ikzelf heb hier nog een oude computer staat met een 6600GT kaart, volgens de nvidia site kon of kun je daar nog steeds de nieuwste drivers voor gebruiken alleen dit werkt niet. Dus misschien is de ondersteuning voor de 8600 GTS er ook niet meer.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-02 22:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ben je zeker dat je de juiste driver hebt geinstalleerd ?
Start je PC op in safe mode, verwijder de driver, installeer hem opnieuw (als je zeker bent dat het de juiste is).
PC weer in normale modus en als het probleem nog niet verholpen is... post je nog maar eens :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 10:34
Kijk eens in de map C:\Nvidia\Driver.
Hier staat waarschijnlijk je oude driver nog wel, de oudste versie die ertussen staat.
Kwestie van nieuwe driver deinstalleren en de oude driver weer installeren.