Vandaag een nieuwe HD6870 binnengekregen en geinstalleerd. Had er eerst een oude 4890 inzitten met 10.11, dus keurig 10.10e gedownload omdat die wel ondersteund is voor de 68xx serie. Eerst de drivers verwijderd met driver sweeper (in safe mode) en vervolgens 10.10e geinstalleerd. Alleen wil-ie dus de drivers niet installeren, CCC, AVIVO etc gaan allemaal prima, maar de drivers geven bij installatie een foutmelding (Installation failed)
Ik heb overigens ook de 10.10 release geprobeerd, maar deze heeft precies hetzelfde. Ik heb nu de drivers vanaf de Gigabyte CD maar geinstalleerd (deze werkte als enige wel), maar wil toch wel graag 10.10e draaien. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Google bleef bij mij in gebreke
Ik heb overigens ook de 10.10 release geprobeerd, maar deze heeft precies hetzelfde. Ik heb nu de drivers vanaf de Gigabyte CD maar geinstalleerd (deze werkte als enige wel), maar wil toch wel graag 10.10e draaien. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Google bleef bij mij in gebreke