Verkoop: HP Elitebook 8530W bijna 2 jaar garantie!

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• labteov
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2025
Beste Gebruikers,

Ik ben hier nieuw op dit Forum dus heb geen flauw-idee of ik in het juiste sub-forum zit..

Ik ben hier om, vooral, mijn laptop te verkopen. De echte compterkenners die weten wat de kwaliteiten van
deze laptop zijn en komen niet met onzin dat er geen I7 proccessor inzit.

Het gaat om de HP Elitebook 8530W. Nieuwprijs van: 2200E en ik verkoop hem voor 800E.
Specs:

Windows Vista pre-installed, op aanvraag upgrade naar official Windows 7 Proffesional (inc CD's)

Specs:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9600 @ 2.80GHz
Geinstalleerd geheugen: 4,00 GB
Type systeem: 32 bitsbesturingsysteem
Er zit een webcam ingebouwd en een Finger-scanner, welk je als bijvoorbeeld je wachtwoord kunt gebruiken. (werkt echt ideaal, geen cheap scanner die elke vinger ziet als 1 haha)

Voor foto's, of andere informatie kun je me hier of via de mail:
wiek.frank@gmail.com bereiken.

Nieuwprijs: 2200€
Bieden vanaf: 800€ (Alles boven de €800,- is hij weg!)

Reden van verkoop:
Aanschaf Macbook Pro 17inch!

Vergeten te vermelden dat er net een nieuw toetsenbord in is gezet.
En dat de charger ook net is vervangen

Ik hoop dat er intresse is. Hij is net een jaar oud, en er zit nog bijna 2 jaar garantie op. Hij verkeerd in perfecte staat. Foto's op aanvraag via PM of e-mail me anders op: wiek.frank@gmail.com.

mocht dit topic verkeerd zijn geplaatst verander de locatie dan aub.

Mvg,

Frank

Verwijderd

Zoals hierboven beschreven is dat inderdaad de juiste plek voor de verkoop van producten. Om die reden gaat dit topic op slot.

Ik ben overigens wel erg benieuwd of je een bon kunt overleggen van die 2200 euro, want ik meen mij een dergelijke laptop te herinneren die bij de TU Delft een jaar geleden voor 800 euro nieuw werd verkocht ;)

Desalniettemin succes met de verkoop!

Edit: mea culpa: 879,-

https://intranet.tudelft....b0a2-c1458207318f&lang=en

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 16:51 ]

Dit topic is gesloten.