Als ik in mail voor iPhone ‘Alle inkomende’ kies blijft deze verbinding zoeken. Onderaan zie ik het cirkeltje draaien naast ‘Verbinden...’ maar zonder resultaat.
Als ik per account/postbus naar de inkomende berichten ga kan ik wel de mail ophalen. Er staat dan ook zoals gewoonlijk dat deze is bijgewerkt.
Het probleem is begonnen toen ik gisteren om 18u een mail probeerde te downloaden via een zwakke edge verbinding en daarna op het prullenbak icoon ‘klikte’. Ik denk dat er een ander icoon was i.p.v. de prullenbak. Ook geen ‘geest in fles’ effect.
Ondertussen heb ik een sms ontvangen van de telecom provider dat mijn maandelijks tegoed van 500 Mb is opgebruikt. Gisteren avond en deze nacht dus enkele honderden Mb aan data verbruikt zonder te beseffen.
Weet er iemand een oplossing of oorzaak van het probleem? Mijn iPhone blijft zoeken naar die mail, maar kan deze niet vinden in de prullenbak of inbox. Bedankt.
Wat heb ik reeds gedaan?
Google en tweakers afgezocht.
De iPhone uit- en aangezet.
De accounts gesynchroniseerd met iTunes.
Alle accounts op mijn iPhone gewist.
Alle accounts handmatig terug toegevoegd.
Wat gebruik ik?
Een iPhone 4, iOS 4.1
Drie google app accounts, gekoppeld aan mijn domeinnaam.
Als ik per account/postbus naar de inkomende berichten ga kan ik wel de mail ophalen. Er staat dan ook zoals gewoonlijk dat deze is bijgewerkt.
Het probleem is begonnen toen ik gisteren om 18u een mail probeerde te downloaden via een zwakke edge verbinding en daarna op het prullenbak icoon ‘klikte’. Ik denk dat er een ander icoon was i.p.v. de prullenbak. Ook geen ‘geest in fles’ effect.
Ondertussen heb ik een sms ontvangen van de telecom provider dat mijn maandelijks tegoed van 500 Mb is opgebruikt. Gisteren avond en deze nacht dus enkele honderden Mb aan data verbruikt zonder te beseffen.
Weet er iemand een oplossing of oorzaak van het probleem? Mijn iPhone blijft zoeken naar die mail, maar kan deze niet vinden in de prullenbak of inbox. Bedankt.
Wat heb ik reeds gedaan?
Google en tweakers afgezocht.
De iPhone uit- en aangezet.
De accounts gesynchroniseerd met iTunes.
Alle accounts op mijn iPhone gewist.
Alle accounts handmatig terug toegevoegd.
Wat gebruik ik?
Een iPhone 4, iOS 4.1
Drie google app accounts, gekoppeld aan mijn domeinnaam.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 16:32 ]