[Ervaringen] XMG U700 Ultra (Clevo x7200) - Deel 1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-02 12:24
Na lang wikken en wegen heb ik bij het Duiste Schenker-Notebook (mysn.de) een "Extreme Mobile Gaming" XMG U700 Ultra notebook besteld. Internationaal bekend als de Clevo x7200.

Aangezien ik zeer tevreden ben over m'n huidige Clevo m57ru van Xxodd, had ik de x7200 ook weer bij Xxodd willen bestellen, maar helaas is deze Nederlandse Clevo-reseller ter ziele gegaan zoals bekend... ;w

Na uitgebreid onderzoek op internet en diverse fora heb ik uiteindelijk voor het Duiste Schenker gekozen. Erg nuttige fora over Clevo en de x7200 in het bijzonder zijn:

forum.notebookreview.com/sager-clevo
forum.notebookreview.com/Clevo x7200 and Sager NP7280 owners lounge
www.notebookjournal.de/forum/Clevo X7200 Sammelthread - THE MONSTER ;)

Maar aangezien deze alle buitenlands zijn, leek het me aardig hier bij tweakers een Nederlands Ervaringen-topic over deze Gaming-Notebook te starten.

Er zijn inmiddels meerdere internationale reviews te vinden in meerdere configuraties, o.a.:

notebookcheck.com (GTX460M SLI)
tomshardware.com (GTX460M SLI)
anandtech.com (GTX480M SLI)
notebookcheck.com (GTX480M SLI)
tomshardware.com (GTX480M SLI)

Ik verwacht mijn eigen systeem (zie signature voor de configuratie) volgende week te ontvangen; kan bijna niet wachten... :9

Uiteraard zal ik mijn eigen ervaringen hier posten; ook ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen met de x7200 in het algemeen en mysn in het bijzonder.

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich zijn het leuke systemen maar hoor liever eerst de ervaring van andere mensen