Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Topicstarter
Nou heb ik er genoeg van: die vervelende ad's op me mobiel!
Is er niet een oplossing voor die ongevraagde reclame op je mobiel? Is dat niet gewoon spam? Want ik krijg al reclame in mijn post, email, tv, bij het surfen op internet, tijdschriften, etc, etc...
Ik wil gewoon een advertentieloze, reclameloze mobiele telefoon met android. Als ik reclame wil of behoefte heb aan advertenties, zoek ik ze zélf wel op! M'n mobiel heb ik om te bellen en wat handige apps te draaien, niet om reclame te kijken en klikken. Dan pak ik wel een reclamefolder!
Iemand een oplossing hiervoor misschien?!

Ici kann uw Werbung staan

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:52

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In Android zelf heb ik 0,0 advertenties. Natuurlijk zijn er apps die gratis zijn door de ingebouwde reclame, maar dan installeer je die apps toch gewoon niet?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Just my 2 cents... als je telefoon geroot is zijn er wel oplossingen zoals 'AdFree' en dergelijke..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar oplossingen voordat je hier post. Omdat ik in je topicstart geen enkele vorm van eigen initiatief zie, gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.