Goedendag,
Ik ben bezig met het schrijven van een Google Maps pagina die live data op een kaart zet, dit doe ik in versie 3 van Google Maps. Het neerzetten van de markers gaat zonder problemen echter het verwijderen van de markers geeft een error. (Object doesn't support this property or method)
Ik heb de code zoals die door Google is gegevens geimplementeerd. ( http://code.google.com/in...cript/examples/index.html)
Ziet een van jullie de (waarschijnlijk basale) fout die er in mijn code zit.
Alvast bedankt
Ik ben bezig met het schrijven van een Google Maps pagina die live data op een kaart zet, dit doe ik in versie 3 van Google Maps. Het neerzetten van de markers gaat zonder problemen echter het verwijderen van de markers geeft een error. (Object doesn't support this property or method)
Ik heb de code zoals die door Google is gegevens geimplementeerd. ( http://code.google.com/in...cript/examples/index.html)
Ziet een van jullie de (waarschijnlijk basale) fout die er in mijn code zit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
| var markersArray = []; ..... function herlaadMarkers() { deleteOverlays(); drawMarkers(); } ... function createVliegtuig(map, point, icon, callsign, hex, lat, lng, track, speed, alt, airline, sqwk, radar){ //Marker aanmaken op gegevens uit XML marker = new google.maps.Marker({ title: callsign, map: map, icon: icon, position: point }); markersArray.push(marker); <==== Code gegevens door Google //On Mouseclick google.maps.event.addListener(marker, 'click', function() { gekozenVliegtuig = hex; if(gekozenVliegtuig != vliegtuigRechts){ vliegtuigRechts = gekozenVliegtuig; var infoarr = new Array(); //Array voor informatievenster infoarr[0] = callsign; infoarr[1] = hex; infoarr[2] = sqwk; infoarr[3] = lat; infoarr[4] = lng; infoarr[5] = track; infoarr[6] = airline; infoarr[7] = speed; infoarr[8] = alt; infoarr[9] = radar; setDataLinks(infoarr); //Infovelden vullen } }); } .... //Gegeven functie door Google voor het verwijderen van Markers function deleteOverlays() { if (markersArray) { for (i in markersArray) { markersArray[i].setMap(null); } markersArray.length = 0; } } |
Alvast bedankt
/post