|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Aan de software kan het niet liggen, want met andere (nieuwe) software krijg ik soortgelijke errors. Ik vrees dat ik aan een firmware update moet gaan geloven. Ik ga de firmware een dezer dagen updaten en als het dan nog niet werkt, laat ik het hier weer weten.
In het begin checked je wirter even of hij wel kan schrijven, als het goed is zie je ook een flinter dun circeltje als het fout gaat. (binnenste ring echt heeeeeeeeeel licht)
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Ik heb trouwens een PX-R412C.
Verwijderd
:'(:'(waarschijnlijk kun je het shaken. dikke vette pech voor de kabouters.
Maar misschien moet ik me inderdaad maar eens gaan hechten aan een nieuwe.op naar de dealer voor een nieuwe 16X
Binnenkort blaas ik de plextor schoon, als hetg heeft geholpen, laat ik het uiteraard hier weten.
Irritante typo's
Kan zijn dat die van jou is verlopen, en dat hij daarom niet meer wilt branden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Helaas pindakaas!Aan de software kan het niet liggen, want met andere (nieuwe) software krijg ik soortgelijke errors. Ik vrees dat ik aan een firmware update moet gaan geloven. Ik ga de firmware een dezer dagen updaten en als het dan nog niet werkt, laat ik het hier weer weten.