Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Hallo allemaal,

Ik ga straks om een Android toestel voor een familielid, ik heb zelf al een hele tijd een Desire (waar ik zeer tevreden van ben!). Wordt een Samsung i5800 of HTC Wildfire.

Nu heeft hij al z'n contacten op de SIM-kaart staan, 200tal. Wat is de beste, snelste en/of efficiëntste manier om alles (rechtstreeks) over te zetten naar google? Is het mogelijk op het toestel de SIM (!) contacten te exporten naar een CSV en deze dan te importeren? Op m'n Desire vind ik wel terug 'Exporteren naar SD'.

Of is hiervoor een app?

FYI, hier op GoT nog geen topics over gevonden, op google ook bijzonder weinig over terug te vinden (?!)

Alvast dank voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

9lives slet :p

mja beste is gewoon sim in nieuwe phone steken, en alle contacten kopieren van sim naar telefoon (op gmail account),

dan zien dat die aan het internet hangt en dan sync die wel alles op z'n gemak online...

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
azz_kikr schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:50:
9lives slet :p

mja beste is gewoon sim in nieuwe phone steken, en alle contacten kopieren van sim naar telefoon (op gmail account),

dan zien dat die aan het internet hangt en dan sync die wel alles op z'n gemak online...
9lives :) Klopt, was niet volledig overtuigd van het antwoord ginder. Ik probeer het zo, thanks voor tip!