Auto refresh frontpage

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Het zal vast al vaker genoemd en bediscussieerd zijn, maar ik kan niet vinden waar. Ik stoor me al jaren aan de auto-refresh op de frontpage. Kan iemand me vertellen wat de afwegingen zijn om het wel te gebruiken?

Misschien is een kleine poll ergens op T.net handig, want ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid het handig vindt. Er komt nooit zoveel nieuws binnen dat je binnen één page-sessie nieuws gaat missen, ik bedoel je klikt toch altijd wat heen en weer.
Of heeft het te maken met de banners, zodat we vanzelf nieuwe banners te zien krijgen?

Waarom ik het irritant vind is dat ik soms een dag niet op T.net ben geweest en ik dan rustig alle rode koppen aan het bekijken ben. als ik dan ergens halverwege de pagina ben, springt hij ineens weer naar boven door die auto-refresh.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

..daarom kun je het ook uitzetten, http://tweakers.net/my.tnet/preferences , en dan 'index refresh' aanpassen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

TheLemon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:39:
Of heeft het te maken met de banners, zodat we vanzelf nieuwe banners te zien krijgen?
Deze functionaliteit bestaat al uit de tijd dat we volgens mij enkel nog een kleine 486-banner onderaan de pagina hadden :P

Kortom, nee, banners hebben er niks mee te maken. Sterker nog, de kans dat adverteerders het tof vinden dat jouw idlende browserscherm zomaar ineens uitzichzelf een pagina laadt en vervolgens een verse banner toont - zonder dat jij dus actief met dat scherm bezig bent - is zelfs vrij klein.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Aha, thanx! Het is ook allemaal niet meer te volgen voor een oude tweaker zoals ik ;)