Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lukt niet om bestanden over te zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vaste computer staan nog een hoop bestanden (voornamelijk mp3's en foto's) die ik over wil zetten naar mijn laptop.

Mijn vaste computer is echter niet meer vooruit te branden en ben al een dag bezig, maar het wil niet echt.

Iemand nog tips voor me?

Bedankt alvast!!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wil iemand je kunnen helpen dan is er wat meer info nodig.
Belangrijkste vraag is eigenlijk op welke manier je het nu probeert te doen. Netwerk, USB-stick, externe HD, enz.
Daarnaast: wat wil niet echt? Wat gaat er fout? Iets gaat altijd langzaam als je moet wachten.
Komt er überhaupt wat over op je laptop? Kun je niet gewoon een paar daagjes wachten tot alles over is? Hoeveel GB is het?

[ Voor 5% gewijzigd door Cheesy op 11-12-2010 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de onvolledigheid.

Ik probeer het nu via een USB-stick over te zetten.

Via de opdracht zoeken heeft de pc nu eindelijk alle mp3-s gevonden (1.400 stuks). Toen de pc nog vlot was kon ik die mp3-s binnen een paar seconden allemaal selecteren en slepen naar de USB-stick in de verkenner en daar werden ze dan naar toe gekopieerd.

Nu is die al uren bezig om al die mp3-s te selecteren...

Ik zie als ik in de ochtend wakker word wel weer hoe ver die is.

Misschien heb je gelijk door te zeggen dat ik gewoon een paar dagen moet wachten, dan komt het wellicht wel goed.

Verwijderd

:X

Ben ik de enige die de bui al ziet hangen?

Enfin, ik denk dat het wellicht interessanter is om eerst eens na te gaan waarom het zo lang neemt om slechts 1400 bestanden te selecteren en kopiëren. Om uit te sluiten dat het een virus of iets van dien aard is die je dan maar gewoon domweg mee aan ket kopiëren bent.

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:38
Het lukt niet? Het lukt wel, alleen het gaat erg traag. Dat is iets heel anders natuurlijk.

Verder wat zij zeggen. Met deze summiere info kunnen we niks.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Inderdaad :)
Op deze manier blijft het één groot gokspelletje en we vragen niet voor niets in de aanmeldingsvoorwaarden en Het algemeen beleid dat je duidelijke info geeft en belangrijke zaken als gebruikte software en dergelijke ook in je topicstart noemt.

Daar is hier totaal geen sprake van. Probeer het gerust nog een keer met een degelijke topicstart met de punten in Het algemeen beleid #quickstart genoemd maar deze gaat dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.