Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387086

Topicstarter
Heren van het goede leven,

Sinds vanochtend werkt mijn internet niet meer. Gisteravond netjes afgesloten, maar sinds vanochtend staat er rechtsonder in mijn scherm, er is geen verbinding met een netwerk. Heb een andere kabel geprobeerd, maar werkte niet op mijn computer, maar wel op een andere computer. Bij apparaatbeheer staat er bij mijn Netwerkkaart Intel(R) G2556DC-2 Gigabit Network Connection een geel uitroepteken, wat correspondeert met code 31. Sindsdien heb ik nieuwe drivers geïnstalleerd en allerlei andere dingen uitgeprobeerd, maar ik kom er absoluut niet uit. Ik weet niet of jullie mij op weg kunnen helpen, heb de search optie gebruikt, maar kon niks vinden wat dezelfde situatie betreft als ik waarin ik nu zit. Ik ben benieuwd, in ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Heb je je netwerkkaart al eens netjes verwijderd en opnieuw laten installeren (automatisch) met de
drivers van Windows zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe verwijder ik deze 'netjes'? Heb hem al wel verwijderd via 'Programma's en onderdelen', maar mijn computer vraat daarna niet om automatische nieuwe installatie hiervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eens even kijken, welk besturingssysteem heb je?! Indien je Windows 7 hebt is dit zo te doen:

START

CONFIGURATIESCHERM

APPARAATBEHEER

(maar dat wist je vast al :+)

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/2894/verwijderen.png

En dan gewoon verwijderen + de stuurprogramma's...

Daarna rechtmuisklik op je PC naam (bovenin bij alle apparaten) en laten
scannen op mogelijk gewijzigde apparaten en alles automatisch laten
installeren.

(dat is mijn wijze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Computer opnieuw opstarten, daarna wordt de netwerkkaart weer gedetecteerd en geinstalleerd.
Probeer ook eens de LAN verbinding uit te schakelen en daarna weer in te schakelen.
De netwerkkaart kan ook gewoon defect zijn, nieuw PCI gigabit netwerkkaartje is niet zo heel duur.

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alle netwerkadapters hebben een uitroepteken ervoor staan, op die manier van jou heb ik het geprobeerd, maar hij blijft gewoon tussen het rijtje staan. Dus kom maar op met die suggesties! Hij merkt ook niet dat op hij het netwerk is aangesloten, terwijl de kabels e.d. keurig zijn aangesloten. Heb net ook opnieuw aangesloten, maar hij werkt nog niet..

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 387086 op 10-12-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb het inmiddels opgelost. Voor de mensen die ook ooit met het probleem te maken hebben. Apparaatbeheer, dan laat hem je hem automatisch naar updates zoeken (heb hem verwijderd bij Programma's en Onderdelen en uitgeschakeld en verwijderd in Apparaatbeheer). In ieder geval bedankt boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8)
Pagina: 1