nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel
) Vind dit niet echt een spelfout maar meer een inhoudelijke fout.
Het woordje 'verantwoordelijk' is hier misleidend gebruikt, denk ik. Het lijkt zo net alsof hij de verantwoordelijke is van het hele gebeuren. Ik zou hier uit opvatten dat hij de 'leider' is van Anonymous. Zijn aandeel in die aanvallen is bovendien ook nog zo gering dat je van 'verantwoordelijk' niet meer kan spraken. Mede-verantwoordelijk zou al een stuk meer op de plaats zijn.
Ik weet niet zeker of ik hier een apart topic voor aan moet maken, maar heb dit toch maar gedaan (De 16-jarige jongen heeft tegenover leden van het 'Team High Tech Crime' van de Nationale Recherche bekend dat hij verantwoordelijk zou zijn voor de aanvallen op MasterCard en Visa, zo meldt het Openbaar Ministerie.
Het woordje 'verantwoordelijk' is hier misleidend gebruikt, denk ik. Het lijkt zo net alsof hij de verantwoordelijke is van het hele gebeuren. Ik zou hier uit opvatten dat hij de 'leider' is van Anonymous. Zijn aandeel in die aanvallen is bovendien ook nog zo gering dat je van 'verantwoordelijk' niet meer kan spraken. Mede-verantwoordelijk zou al een stuk meer op de plaats zijn.