Op onze win xp pc vind af en toe iets raars plaats. We hebben drie accounts zonder wachtwoord. Als ik een account heb aangemeld en meld daarna een ander account aan dat werkt gewoon. Als dit account na inactiviteit weer word afgemeld en ik me weer wil aanmelden, vraagt XP om wachtwoorden op alle accounts. Dit zit echter niet op de accounts, dus heb geen idee wat ik hier moet invoeren.
Een reboot, verhelpt het probleem want hierna word niet meer om wachtwoorden gevraagd. Virusscan, / mallware scan in zowel normale als veilige modus gaf niet wat bijzonders weer.
Blijf het daarom een heel vreemd probleem vinden.
Edit: heb het probleem gevonden waarbij deze het doet. 1 account meld zich aan op msn messenger, de andere op hotmail, met zijn live adres. Daardoor komen er wachtwoorden op, maar de accounts krijgen niet het wachtwoord mee van het live adres.
Een reboot, verhelpt het probleem want hierna word niet meer om wachtwoorden gevraagd. Virusscan, / mallware scan in zowel normale als veilige modus gaf niet wat bijzonders weer.
Blijf het daarom een heel vreemd probleem vinden.
Edit: heb het probleem gevonden waarbij deze het doet. 1 account meld zich aan op msn messenger, de andere op hotmail, met zijn live adres. Daardoor komen er wachtwoorden op, maar de accounts krijgen niet het wachtwoord mee van het live adres.
[ Voor 16% gewijzigd door RudyL op 10-12-2010 21:47 ]
LOETKE