• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 13:24
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar videocamera die in de eerste plaats kan dienen als actioncam. Ik zou deze willen bevestigen aan mijn helm tijdens het motorrijden. Bij voorkeur dus een klein formaat. De batterij zou minimum 2 uur moeten kunnen meegaan, bij voorkeur 3 à 4 uur. De camera moet ook geluid opnemen. Het probleem is dat veel actioncams problemen ondervinden bij het geluid aan hogere snelheden ...

Daarnaast zou ik de camera ook willen gebruiken tijdens mijn computerlessen. Ik zou de camera graag aansluiten op een pc om de beelden rechtstreeks via beamer aan het publiek te kunnen tonen. Dit is interessant bij het lesgeven over hardware: de mensen kunnen dan alles op groot scherm zien en moeten niet rond je tafel komen staan.

Graag 720P, 1080P mag uiteraard ook indien mogelijk.

Ik heb geen idee van de prijzen, want ik vind vanalles op het internet. Ik dacht aan 400 - 500 euro :?

alvast bedankt!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jij zoekt dit: Go Pro

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 15:48
Dat lijkt best in de goede richting te komen!

Vet filmpje op die site trouwens! :o

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
ook een bekende in de motorwereld. de vholdr

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 08:19

BaRF

bijna kerst

de vholdr is inderdaad eens van de geweldigste, maar weet niet of die live kan streamen...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• mrb85
Bedankt voor de goede suggesties!

Indien de camera ook slow motion aankan, mag het wel wat meer kosten :-)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb zelf de vholdr contourHD, maar dan de 720p versie. Doet het erg goed, maar kan geen live streaming doen. (en ik verwacht dat de gopro dat ook niet kan)

Zowel de gopro als de contourHD1080p kunnen 60fps opnemen (maar dan alleen in 720p), dit houdt in dat je slowmotion kan gebruiken. Speel je die 60fps namelijk op 30fps af, dan gaat alles langzamer, maar blijft het vloeiend :)

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 15:38
GO PRO! Echt geweldig wat zoon ding kan. Voldoet aan al jou eisen.

• mrb85
Op de site van gopro is er een filmpje te vinden over de live streaming, maar het wordt niet echt getoond ...

http://www.goprocamera.com/support/hdheroupdate.php

Toch is dit belangrijk voor mij, want ik moet les geven over smartphones en wat ik met de gsm doe moet ik ook live op een groot scherm kunnen tonen via de beamer ...

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Da's, op het autosport gedeelte na (zal aan mij liggen, heb hekel aan auto's), een geweldig cool filmpje.

Verwijderd

Kijk eens naar een cam van Drift Innovation. Zij hebben een mooie full HD cam.

• mrb85
Ik heb reeds de Go Pro besteld ... vooral omdat de Go Pro veel accessoires heeft voor allerlei montages op helm, voertuigen ...

Vandaag is er toevallig op iBood.be ook een mini actioncam te koop voor de geïnteresseerden ;)

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:31
Bram Perneel schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:34:
Ik heb reeds de Go Pro besteld ... vooral omdat de Go Pro veel accessoires heeft voor allerlei montages op helm, voertuigen ...

Vandaag is er toevallig op iBood.be ook een mini actioncam te koop voor de geïnteresseerden ;)
Mag ik vragen waar jij jou camera gekocht hebt? In de pricewatch staat namelijk maar een enkele webwinkel waar de HD hero verkocht word binnen Nederland... Heb jij jou camera daar gekocht of zijn er meer winkels die hem in hun assortiment hebben? Ik heb via google en verschillende "normale" vergelijkings websites gezocht, maar kan niets vinden (via google wel veel webshops in Amerika trouwens).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Verwijderd

Dit was al een welke moet ik kopen topic, maar nu ook nog eens waar moet ik hem kopen, wordt wel erg gortig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.