Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Zal de "Windows Media Player Network Sharing Service" zijn.
Je zal dus in de config van WMP aan moeten geven welke muziek/playlists/etc gedeeld mogen/moeten worden.
Als de popcorn "normaal" gedeelde mappen ondersteund zou ik echter voor die optie gaan.
Desbetreffende map(pen) delen en de rechten goed zetten en je mediaplayer zou erbij moeten kunnen. Kijk ook even bij het netwerkcentrum in Win7 bij de geavanceerde opties om bestanden te delen.
Je zal dus in de config van WMP aan moeten geven welke muziek/playlists/etc gedeeld mogen/moeten worden.
Als de popcorn "normaal" gedeelde mappen ondersteund zou ik echter voor die optie gaan.
Desbetreffende map(pen) delen en de rechten goed zetten en je mediaplayer zou erbij moeten kunnen. Kijk ook even bij het netwerkcentrum in Win7 bij de geavanceerde opties om bestanden te delen.

Ah Windows Media Streaming idd de clouVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:40:
Zal de "Windows Media Player Network Sharing Service" zijn.
[afbeelding]
Klinkt eigenlijk ook wel logisch, toch overheen gekeken
Zal ik dus aan de slag moeten met WMP en dat Library gedoe. 2 Dingen waar ik tot nu toe echt het nut/handigheid/logica nog niet van inzie (VLC FTW!)
Popcorn ondersteunt idd ook gewoon networkshares, en zo heb ik het ook ingesteld.
Dus denk dat ik dit maar ff laat hangen voor een regenachtige zondag
* heuveltje vreest dat die er toch nog zat aankomen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dat Afspelen met... is een erg leuke feature van Windows 7 waar je hier meer over kunt lezen. Dat Windows Media Streaming werkt eigenlijk erg leuk. Je hoeft dan namelijk gebruikers geen rechten te geven op networkshares, maar kunt volstaan met het toestaan van een 'bepaalde' pc tot het afspelen van media. Werkt ook in combinatie met XBOX 360, Playstation 3, Philips Streamium, Sony/Philips LCD TV's met Wifi of LAN en andere DLNA capable devices etc..heuveltje schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:49:
[...]
Ah Windows Media Streaming idd de clou
Klinkt eigenlijk ook wel logisch, toch overheen gekeken
Zal ik dus aan de slag moeten met WMP en dat Library gedoe. 2 Dingen waar ik tot nu toe echt het nut/handigheid/logica nog niet van inzie (VLC FTW!)
Popcorn ondersteunt idd ook gewoon networkshares, en zo heb ik het ook ingesteld.
Dus denk dat ik dit maar ff laat hangen voor een regenachtige zondag
* heuveltje vreest dat die er toch nog zat aankomen
Pagina: 1