goedenavond,
ik ga binnenkort een nieuwe pc bouwen. de kast is ondertussen binnen, de onderdelen zijn nog niet besteld. eerst even een paar vraagjes over de kast:
Model: Lancool Dragonlord PC-K58
Case Type: Advance Mid Tower
Materials: Plastic exterior/Steel interior
Dimensions (W*H*D): 214mm x 496mm x 498 mm
Color: Black with grey interior
Cooling System:
Front (intake) : 140mm Fan x 1 (1000RPM)
Rear (exhaust) : 120mm Fan x 1 (1500RPM)
standaard zitten er 2 fans ingebouwd, zoals aangegeven in de specs. nu heb ik de mogelijkheid om nog 2 140mm koelers te installeren in de top. is het een goed idee voor de koeling/airflow om hier gebruik van te maken? if so, welke koelers zijn een goed idee? en zou ik hier intake of exhaust van maken? (liefst verkrijgbaar bij caseking.de aangezien ik daar nog wat andere dingen moet bestellen, dit om de verzendkosten te drukken). goede koeling is van belang wegens OCen etc, maar de pc staat 1-2 meter van mijn bed en liever hoor ik hem niet snachts.
rest van de onderdelen wordt (iets in de richting van):
met een nieuwe 6970 zodra die uit komt. moet aan deze setup koelings-gewijs nog iets aangepast worden?
En hoe zit het met koelpasta etc, moet ik dat los kopen? ik ben zo iemand die tot nu toe altijd de bijgeleverde koelpasta gebruikte. if so, welke kan ik dan het beste nemen?
alvast bedankt voor de meningen/hulp.
ik ga binnenkort een nieuwe pc bouwen. de kast is ondertussen binnen, de onderdelen zijn nog niet besteld. eerst even een paar vraagjes over de kast:
Model: Lancool Dragonlord PC-K58
Case Type: Advance Mid Tower
Materials: Plastic exterior/Steel interior
Dimensions (W*H*D): 214mm x 496mm x 498 mm
Color: Black with grey interior
Cooling System:
Front (intake) : 140mm Fan x 1 (1000RPM)
Rear (exhaust) : 120mm Fan x 1 (1500RPM)
standaard zitten er 2 fans ingebouwd, zoals aangegeven in de specs. nu heb ik de mogelijkheid om nog 2 140mm koelers te installeren in de top. is het een goed idee voor de koeling/airflow om hier gebruik van te maken? if so, welke koelers zijn een goed idee? en zou ik hier intake of exhaust van maken? (liefst verkrijgbaar bij caseking.de aangezien ik daar nog wat andere dingen moet bestellen, dit om de verzendkosten te drukken). goede koeling is van belang wegens OCen etc, maar de pc staat 1-2 meter van mijn bed en liever hoor ik hem niet snachts.
rest van de onderdelen wordt (iets in de richting van):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 33,55 | € 33,55 |
| 1 | Antec TruePower TP-650 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Crucial RealSSD C300 2.5" 128GB | € 225,10 | € 225,10 |
| 2 | Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 | € 50,06 | € 100,12 |
| 1 | AMD Phenom II X6 1090T Black Edition | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Asrock 870 Extreme3 | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 768,27 | |
met een nieuwe 6970 zodra die uit komt. moet aan deze setup koelings-gewijs nog iets aangepast worden?
En hoe zit het met koelpasta etc, moet ik dat los kopen? ik ben zo iemand die tot nu toe altijd de bijgeleverde koelpasta gebruikte. if so, welke kan ik dan het beste nemen?
alvast bedankt voor de meningen/hulp.