Ik ben momenteel aan het uitzoeken waar ik het beste een (snelle) cursus in het Duits kan volgen. Met snel bedoel ik op 1 of 2 weken waarbij je intensief de taal krijgt bijgebracht. Naast een aantal jaren Duits op de middelbare school en een taalcursus de afgelopen zes maanden, wilde ik graag nog een extra cursus volgen om het niveau een beetje op te krikken.
Ik heb nu de volgende taalschool gevonden die mij wel aanspreekt. Lijkt me in ieder geval handig om naar het land te gaan waar die taal in ieder geval gesproken wordt. Buiten dat heb je bij deze taalschool een cursus die 1 of 2 weken duurt waarna je een certificaat krijgt. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met sprachcaffe of eventuele andere taalscholen.
Ik heb nu de volgende taalschool gevonden die mij wel aanspreekt. Lijkt me in ieder geval handig om naar het land te gaan waar die taal in ieder geval gesproken wordt. Buiten dat heb je bij deze taalschool een cursus die 1 of 2 weken duurt waarna je een certificaat krijgt. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met sprachcaffe of eventuele andere taalscholen.