• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Topicstarter
Ik heb een socket 771 bordje op de kop getikt met een setje CPU's, helaas zonder coolers / heatsink fan.

Nou staan er slechts vier socket771 koelers in de pricewatch, dus ik vroeg me af of iemand weet of socket775 koelers ook werken op socket771 ?

Als ik kijk naar de size van de sockets:

LGA 775 1.09mm x 1.17mm
LGA 771 1.09mm x 1.17mm

Hebben ze dezelfde size. Ik kan alleen nergens vinden of het dus fysiek gaat passen en dan dus goed zou aansluiten. Iemand een idee?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

http://www.overclock.net/...cooling-installation.html

Hier bespreken ze ongeveer het zelfde.
Alleen bij hun komt het er uit van: meestal is het een andere koeler(771 koelers dus) maar bij het bord besproken in mijn link gebruikt het 771 bord 775 mountingsgaten.
Waarschijnlijk is dat bij jou ook zo want je afstanden komen overeen.
Misschien kan je me even vertellen wat voor een bord je heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 14:09 ]

Verwijderd

Dat durf ik zo niet te zeggen, ik heb zelf s604 koelers her ingezet voor s771, dat werkte gelukkig.

• Liam

Liam

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:01:
http://www.overclock.net/...cooling-installation.html

Hier bespreken ze ongeveer het zelfde.
Alleen bij hun komt het er uit van: meestal is het een andere koeler(771 koelers dus) maar bij het bord besproken in mijn link gebruikt het 771 bord 775 mountingsgaten.
Waarschijnlijk is dat bij jou ook zo want je afstanden komen overeen.
Misschien kan je me even vertellen wat voor een bord je heb?
Ik heb een MSI 5000v bordje.

Ik had ook gelezen over s604 en s771 koelers die je schijnt uit te kunnen wisselen, maar er is niet echt een website waar direct staat: je kan deze koeler op deze socket zetten. Het lijkt me dat ik toch niet de eerste ben die dit bedenkt? :P

[edit]

Het lijkt er toch op dat ik de socket771 mounting holes op dit mobo heb, en dus een socket604/771 koeler nodig ga hebben. Daar zijn d'r niet zo heel veel van, dus dat gaat een speurtocht worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Liam op 10-12-2010 15:27 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ze ook nodig. Ik ga alleen geen 75 euro uitgeven ervoor. Of ik ga orginele halen van Intel want je moet ook nog oppassen voor de koelermountingholes onder het bord. Daar moet je normaal de koeler meevastschroeven aan het moederbord/chassis.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Liam, ik heb hier nog 2 socket 771 koelers liggen, echter zonder bevestigingsmateriaal. Mocht je interesse hebben, stuur even een DM. Ik heb nog wat familie in Canada zitten, als je daar nog zit komen we er vast wel uit qua prijs :)

• Liam

Liam

Topicstarter
Hey, da's cool. Hoe stuur ik een DM? Ben een beetje forum n00b :D

Pagina: 1