Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19-04 14:05

psy

Kennis is macht

Topicstarter
Ik wil voor in de slaapkamer een tweede HTPC bouwen. Nu heb ik in de woonkamer een Origen S14V staan, oftwel een fullsize case. Hier passen zonder probleem twee FloppyDTV's rechtop in.
De tweede HTPC moet bij voorkeur een lagere/kleinere kast worden. Dit omdat zelfs de niet ZO grote S14V toch vrij groot is (diepte en hoogte). Ik wil de nieuwe onder de tv gaan hangen en dan is een wat lagere kast toch wel fijner.

Maar dan loop ik wel tegen het probleem aan dat de FloppyDTV niet zomaar in de case valt in te bouwen daar die in "fullsize" kaart is. Een floppyDTV hoeft niet persé in een pci slot maar dit is wel handig voor de kabelaansluiting.

De kast die ik op het ook heb is de Lian-Li PC-C37, hier passen dus ook alleen maar low-profile kaarten in.

Zijn er meer mensen die dit hebben moeten oplossen, zo ja, hoe? Tips zijn welkom!

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True