bureaublad dupliceren in Win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik wil mijn TV (LG lcd scherm 720p) als 2e bureaublad instellen. dit is aangesloten via VGA ingang
Mijn computer scherm is een 20" LG scherm, ook aangesloten op VGA

videokaart: Nvidia geforce 9800GT
resolutie TV: 1024*768
resolutie scherm: 1650*1050

Maar telkens als ik dupliceren klik in windows 7, is mijn resolutie van mijn computer scherm fout. Kan iemand mij een tool zeggen of een oplossing ivm dit

Het gaat wel perfect als ik een 'uitgebreid' bureaublad wil. Maar ik wil dus uiteraard mijn startbalk ook op mijn TV kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dit zelfde probleem gehad alleen dan met een ander type scherm en tv.
Dit heb ik weten op te lossen door simpel weg de nieuwste driver van de videokaart te installeren.

hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft Nvidia niet een of andere programmatje net als Matrox dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:33:
Beste

Ik wil mijn TV (LG lcd scherm 720p) als 2e bureaublad instellen. dit is aangesloten via VGA ingang
Mijn computer scherm is een 20" LG scherm, ook aangesloten op VGA

videokaart: Nvidia geforce 9800GT
resolutie TV: 1024*768
resolutie scherm: 1650*1050

Maar telkens als ik dupliceren klik in windows 7, is mijn resolutie van mijn computer scherm fout. Kan iemand mij een tool zeggen of een oplossing ivm dit
Bij dupliceren hoort het zo om de resolutie over te nemen, dus dat klopt. Anders zou je bijv op de duplicate meer kwijt kunnen bij een andere resolutie. :P
Het gaat wel perfect als ik een 'uitgebreid' bureaublad wil. Maar ik wil dus uiteraard mijn startbalk ook op mijn TV kunnen zien
Dat zit niet standaard in Windows (nooit gezeten d8 ik), en daar zul je dus externe programma's voor moeten gebruiken als Desktop Fusion of Ultramon.

In ieder geval, wil je nou dupliceren en dus tussen 2 zelfde schermen of slepen e.d. tussen schermen en dus uitbreiden...? Dat is mijn niet 101% duidelijk! :)

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kijk eens of ultramon het kan.

Volgens mij is het namelijk niet mogelijk via de standaard drivers om het scherm te clonen met verschillende resoluties. En dan ook nog eens monitors met verschillende verhoudingen. Hoe wil je dat doen? Je beeld zou op een van de monitors er niet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Configuratiescherm\Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen\Persoonlijke instellingen\beeldscherminstellingen

Zo werkt het perfect bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
kluyze schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:52:
En dan ook nog eens monitors met verschillende verhoudingen. Hoe wil je dat doen? Je beeld zou op een van de monitors er niet uit zien.
Met een soort van "Zoom"-functie, dus op het grootste scherm (qua resolutie) alles direct zichtbaar, op het andere scherm het deel rond de muispijl.
Zoals eerder gemeld, Matrox had/heeft dat wel, voor andere merken bestaan er misschien tooltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanland schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:49:
[...]

In ieder geval, wil je nou dupliceren en dus tussen 2 zelfde schermen of slepen e.d. tussen schermen en dus uitbreiden...? Dat is mijn niet 101% duidelijk! :)
ik wil dus dat op elk scherm een taakbalk heeft. Mijn computer staat in mijn bureau, mijn TV in de living. Graag wil ik dus vanuit mijn zetel kunnen internetten.

Ik heb ultramon getest en het werkt behoorlijk. alleen spijtig dat dit geen freeware is. Geen gratis programmatjes zoals deze?
Pagina: 1