Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista/Win7]

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik heb al een tijdje Windows 7 op mijn HP Laptop, als dual-boot met vista die er standaard op zat.
Maar nu wil ik Vista definitief verwijderen, alleen ik kan de partitie waar Vista opstaat niet formatteren. Dan geeft hij een fout. Ook kan ik de windows-map niet verwijderen, ook dan geeft hij een fout.
U dient gemachtigd te worden door TrustedInstaller....
Verder heb ik geen vista CD, alleen de recoverydisc, waarop geen functie staat waarmee je vista kan verwijderen.

Is er iemand die voor mij de gouden tip heeft?

Mvg,

Koen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 19:58 ]

Verwijderd

Hallo,

trustinstaller is nu zo gezegd de eigennaar van het systeem deze kan je veranderen door bv naar de map te gaan die je wil verwijderen.
ga hier met de rechtermuisknop naar eigenschappen.
dan bevieleging en geavanceerd.
hier zie je dan dat de huidige eigenaar trustinstaller is, ga nu naar bewerken en verander de trustinstaller naar de acount van je zelf of een administrator.

Als je dit uitvoert heb je zelf weer de volmacht over de map of hardeschijf.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, top!

Alleen werkt dat niet. Want als ik mezelf volledig machtig, dan nog krijg ik een foutmelding bij
- D:\BOOT
- D:\WINDOWS
- D:\Program Files

Ik neem aan dat bij Machtigingen, het kopje speciale machtigingen aan moet worden gevinkt, alleen dat kan niet.

Ik heb dit hele verhaal aan gevolgd:
http://www.tipandtrick.ne...les-and-folders-in-vista/

Maar dan nog krijg ik die foutmelding dat ik geen toegang krijg....

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 23:12 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Als ik zo de eerste hit zie op Google dan moet je daar volgens mij best een goede oplossing kunnen vinden. Dan laat ik de 'brakke' topic-titel nog maar even achter wege....

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 10-12-2010 11:08 ]

Dit topic is gesloten.