Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 21:01
Ik ben niet heel erg thuis in de TV's en heb afgelopen week aardig wat gelezen.

Nu zegt de consumentenbond dat de Samsung LE32C530 een van de beste kopen is op het moment. What HiFi geeft de Panasonic L32D25 aan als topper en ik vond in de winkel de Philips 32PFL7605 mooi, maar niet op het beeld gelet op dat moment. Ik heb ze even naast elkaar gezet:

http://tweakers.net/price.../621/258803;253697;256988

Dat is nogal een prijs verschil tussen die Panasonic en de Samsung! Hoe komt dat? En ik las over een 40PFL7605 dat hij snelle beweging niet zo goed aan kan. Is daar iets van waar? Wat zou de beste tv zijn van deze 3? (ok persoonlijk, maar toch erg nieuwsgierig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:16

FeaR

In GoT we trust

What Hifi zou ik sowieso niet serieus nemen. En de Consumentenbond nog minder, zeker als ze tests hebben waarbij ze een PS3, Xbox 360 en een Wii naast elkaar zetten en die één op één vergelijken. Gewoon de TV kopen die je zelf het mooiste beeld vind geven en niet op al die sites afgaan. Dat kan leuk zijn om informatie in te winnen, maar je moet je er niet op vast pinnen. Verder is je "selectie" ook niet echt handig: je hebt een budget TV, een TV in het midden segment en een TV in het midden-hoog segment.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.