Beste kenners,
Op het onderstaande plaatje staat een schets van mijn huis waar het nieuwe systeem moet komen (huidig bose systeem).
Wij hebben bij een speciaalzaak in Den Haag het volgende geluisterd waarnaar we dit wilde hebben:
Epos speakers M5i (voor dolby achter en sterio keuken en M12i voor dolby voor uiteraard met behorende center M8i.
De sufwoofers die we hebben gehoord waren allemaal van Rel (t1, t3 vonden we waardeloos de R305 klonk wel erg goed.
Als receiver had de verkoper de Denon AVR3311 opgegeven.
Nu heb ik hierover de volgende vragen:
Kunnen jullie mij van advies voorzien wat nu te kopen?

de oranje punten zijn speaker plaatsen deze zijn gefixeerd!
Zone 1 en 2 staan 99% van de tijd gelijktijdig aan
Op het onderstaande plaatje staat een schets van mijn huis waar het nieuwe systeem moet komen (huidig bose systeem).
Wij hebben bij een speciaalzaak in Den Haag het volgende geluisterd waarnaar we dit wilde hebben:
Epos speakers M5i (voor dolby achter en sterio keuken en M12i voor dolby voor uiteraard met behorende center M8i.
De sufwoofers die we hebben gehoord waren allemaal van Rel (t1, t3 vonden we waardeloos de R305 klonk wel erg goed.
Als receiver had de verkoper de Denon AVR3311 opgegeven.
Nu heb ik hierover de volgende vragen:
- De receiver zou volgens de verkoper 3 zones beschikken waardoor die het surround gedeelte en de keuken zou moeten kunnen versterken. Eventueel nog 1 kant van buiten (blijven op dit moment de actieve speakers van bose) Maar nu kwam ik bij correct aan omdat de 'speciaal zaak' wel een zeer eigenaardige verkoper had die graag klanten uitlachte omdat ze 'dom' waren. Deze zaak vertelde mij dat het niet mogelijk was met deze Denon, klopt dat?
- Deze verkoper had het over ONKYO versterker, beter en goedkoper, daadwerkelijk? Wat het dus de beste voor dit gebeuren.. Welke heeft de kwaliteit de betaalbaarheid en kan het aan om in iedergeval de keuken en de huiskamer van versterkt sgnaal te voorzien en wat dan te doen met buiten?
- Deze verkoper noemde ook Klipsch als speakers.
Kunnen jullie mij van advies voorzien wat nu te kopen?

de oranje punten zijn speaker plaatsen deze zijn gefixeerd!
Zone 1 en 2 staan 99% van de tijd gelijktijdig aan
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 322836 op 09-12-2010 18:21 ]