Beste forum gebruikers,
Ik heb een probleem met mijn HTC HD mini.
Probleem dat ik wil oplossen:
Mijn klok loopt sinds de wintertijd is ingegaan niet meer goed.
Als de huidige tijd 14.00 is, kan mijn telefoon aangeven dat het 16.00.
De tijd verspringt automatisch,alleen de minuten kloppen altijd. Maar de uren dus niet.
Ik wilde daarom graag mijn telefoon voorzien van een nieuwe software update via de HTC site.
Ik heb gekozen voor ROM upgrade.
Alleen wanneer de telefoon verbinding moet leggen met de computer om de software op de telefoon te installeren geeft hij de foutmelding : (260).
Overigens vindt mijn computer wel een verwisselbare schijf, daarmee kan ik dus muziek en foto etc. overzetten van telefoon naar computer en visa versa. Dus dat werkt gewoon.
Wie herkent dit probleem en zou mij op weg kunnen helpen?
Zelf heb ik al gezocht op google maar kon geen concreet antwoord op mijn vraag vinden.
Met vriendelijke groet,
Jessica.
Ik heb een probleem met mijn HTC HD mini.
Probleem dat ik wil oplossen:
Mijn klok loopt sinds de wintertijd is ingegaan niet meer goed.
Als de huidige tijd 14.00 is, kan mijn telefoon aangeven dat het 16.00.
De tijd verspringt automatisch,alleen de minuten kloppen altijd. Maar de uren dus niet.
Ik wilde daarom graag mijn telefoon voorzien van een nieuwe software update via de HTC site.
Ik heb gekozen voor ROM upgrade.
Alleen wanneer de telefoon verbinding moet leggen met de computer om de software op de telefoon te installeren geeft hij de foutmelding : (260).
Overigens vindt mijn computer wel een verwisselbare schijf, daarmee kan ik dus muziek en foto etc. overzetten van telefoon naar computer en visa versa. Dus dat werkt gewoon.
Wie herkent dit probleem en zou mij op weg kunnen helpen?
Zelf heb ik al gezocht op google maar kon geen concreet antwoord op mijn vraag vinden.
Met vriendelijke groet,
Jessica.