Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• heitsma
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-04 19:38
Vandaag de nieuwe versie van Kies geïnstalleerd zijnde 1.5.3.10103_102.
Na deze update wordt echter mijn Samsung Wave niet meer herkend door Kies en krijg ik de
foutmelding: Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd Samsung Wave (GT-S8500).
Toestel is via de optie massaopslag wel gewoon te benaderen via Windows 7 (64-bits).
Loop al 2 dagen alles op internet te zoeken maar kom er niet uit.

Al geprobeerd:
- Kies verwijderen (incl. de USB drivers en de Samsung verwijdertools CleanUpKies/UninstallKies)
- Kies opnieuw gedownload en geïnstalleerd
- Oudere versie van Kies geïnstalleerd (Kies_1.5.1.10062_42_2)
- Foutopsporing USB via toestel
- Alle overige USB-poorten op computer geprobeerd
- Optie Stuurprogramma herstellen via Kies
- Samsung USB-drivers geïnstalleerd SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones(v1.2.910.13142)

Wie heeft enig idee?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Heb je al in de Faq van de samsung wave gekeken?

http://ars.samsung.com/cu...D=0&PROD_ID=2&EMAIL_ID=32

Telefoons : Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Vraag

Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Antwoord

U dient eerst uw USB instelling aan te passen: deze dienen ingesteld te staan op? Vragen bij verbinden” Indien dit geen oplossing biedt, dient u het volledige programma te verwijderen, inclusief de USB-drivers. De USB-drivers zijn te verwijderen in de Apparaten Beheer van uw computer. U dient alle onbekende en alle Samsung USB-drivers te verwijderen. Vervolgens sluit u het toestel aan als Massaopslag functie. De US-drivers worden dan geïnstalleerd. U koppelt vervolgens het toestel los en installeert KIES opnieuw. Na installatie kunt u het toestel opnieuw aansluiten en zal deze herkend worden door KIES.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic gaat dicht, er is een Samsung Wave GT-S8500 topic -> Samsung Wave S8500

Lees voor het open van een eigen topic het Het algemeen beleid eens door, jouw post voldoet hier niet aan!

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.