Twitter: Doorplaatsen van een bericht, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik het volgende het beste realiseren?

Ik wil mensen die op een link klikken, automatisch het bericht laten plaatsen via hun eigen Twitter.

Dus stel: Persoon A meldt zich aan voor mijn nieuwsbrief/website of wat dan ook.

Ik bedank hem/haar via email, en zeg plaats dit bericht door op je twitter:

'Ik ben lid van website B, kom ook kijken'

Als persoon A op de link klikt(in de email) wordt bovenstaande bericht automatisch geplaatst via Twitter(kan zijn dat de user natuurlijk eerst moet inloggen bij twitter)

Het bericht wil ik eens in de zoveel tijd kunnen aanpassen. Het moet dus makkelijkaanpasbaar zijn.

Enig idee hoe ik bovenstaande het beste voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:52:
Enig idee hoe ik bovenstaande het beste voor elkaar kan krijgen?
Hoi en welkom op GoT :w

Voordat je een (nieuw) topic opent is het handig even onze Quickstart door te nemen; daarin zul je lezen wat we allemaal verwachten van een topicstart. In deze topicstart ontbreekt nogal het één-en-ander; o.a. bijvoorbeeld wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd etc. hebt.

Probeer het gerust nog een keer, maar hou dan wel a.u.b. de quickstart in de gaten :Y)

(Overigens: Ik zou gewoon naar je site linken in je email, en daar een redirect doen naar twitter met de juiste parameters: zodoende kun je ten alle tijde het bericht aanpassen en zelfs als mensen "oude linkjes" klikken krijgen ze een nieuw bericht in hun twitter... maar dat zijn allemaal implementatiedetails).

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 09-12-2010 14:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.