Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook planning maken voor meerdere personen/agenda's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had een vraag,

We gebruiken hier Outlook 2007 onder een Exchange server, en nu wil ik de planning aanpassen, zodat ze gemakkelijk meerdere afspraken kunnen importeren in Outlook voor meerdere personen tegelijk. Mijn bedoeling was om van een Excel de gegevens te importeren in Outlook. Even simpel geschetst:
code:
1
2
Onderwerp - Datum - Begintijd - Eindtijd - Locatie - Omschrijving - Agenda
Test - 9-12-2010 - 9:00 - 15:00 - Thuis - Beschrijving afspraak of adresgegevens of iets - Agenda van Pietje

Is het mogelijk om dit dan te importeren in Outlook, en deze als afspraken erin te zetten, in meerdere agendas?

Alvast bedankt.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Ja, dat kan je importeren dan. Degene welke het bestand importeert moet dan wel de velden goed instellen bij het importeren en de map aangeven waarnaar geïmporteerd moet worden. De map specificeren zoals jij nu hebt gedaan (als een kolom) is niet mogelijk.

Het is overigens ook beter om deze gegevens in het ics-formaat aan te bieden ipv via Excel.

Als je van een Excel bestand wilt importeren naar specifieke mappen welke gedefiniëerd staan in Excel, dan moet je dit via een macro/vbs/add-in en het Outlook Object Model (OOM) doen.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info