Vreemd probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03-2025

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Gister was ik aan het werk op mijn pc, waarna er opeens een bluescreen verscheen. Op dat moment was met niets bijzonders bezig, slechts Word, Msn en Skype. Deze bluescreen gaf niets specifiek´s aan, enkel een STOP: 0x00000003B (of zoiets) error, voorderest stond er boven, dat als dit vaker voorkwam ik een system recovery uit moest voeren. Deze bluescreen bleef terugkomen, waarneer ik mijn gebruikers account probeerde in te loggen. Tot het moment dat ik op enter druk, om mijn account in te loggen, is er niets aan de hand, en boot hij zoals het hoort, wanneer ik inlog, onstaan er strepen over mijn scherm, en verschijnt het leuke blauwe scherm :/ . Nu heb ik System Restore uitgevoerd, dit maakte geen verschil, ook heb ik meerdere Repair´s gedaan, ook dit deed het hem niet. Nu heb ik een andere HDD als Boot schijf gebruikt, en de HDD in kwestie als secondary eraan gekoppeld. De pc boot perfect, geen bluescreens, en ook het gebruik van de ¨kapotte¨ HDD werkt prima, ik kan dingen heen en terug kopiëren, en heb een virusscan kunnen laten lopen op de ¨kapotte¨ schijf, oftewel, de probleem ligt niet aan de hardware.

De virusscan heeft geen enkel virus gevonden, dus hier komt het ook niet door (meerdere virusscanners gebruikt, o.a NOD, Avast, Security Essentials), ook heb ik de schijf gecheckt op registry fouten, met behulp van CCleaner, en heb de fouten hersteld.

Nu denk ik zelf dat het een driver probleem is, maar aangezien ik de schijf enkel in veilige modus met Command Prompt kan starten, weet ik niet hoe ik nu verder moet.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen (op een complete herinstallatie van windows na)

Hopelijk heb ik alles duidelijk geformuleerd, zo niet, vraag maar raak.
Bij voorbaat dank! :)

Fixed!

[ Voor 6% gewijzigd door Overlegne op 09-12-2010 14:13 ]

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-01 18:34

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wat voor windows versie gebruik je?

Je kunt proberen te booten van een linux live cd en vanuit daar de windows schijf proberen te benaderen en dan alles te kopiëren naar een andere schijf en daarna windows opnieuw installeren en dan je data weer terug te kopiëren ;)

www.maartendeboer.net

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03-2025

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Hey maarten xD

Windows 7, en was hier inderdaad al mee begonnen, hij is nu bezig met overzetten, zit toch niets anders op dan reinstall ;)