Toon posts:

NewDeal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Surfend kwam ik het volgende os tegen:
NewDeal op http://www.newdealinc.com

Ik heb het getest, en het loopt zelfs op een 386 nog goed!!! Het ziet er uit als win, en je kunt er heel veel mee. Op de website is een eval versie te downloaden.

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Is het nu een volledig OS of meer een pakketje? En is er ook additionele software voor te krijgen? Wel shit dat het een eval is...

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:27
With a simple point and click interface and clear, laser quality output, even on dot matrix printers,
:)

Is volgens mij een soort Office pakket voor dos met een grafische schil.

Verwijderd

Topicstarter
Kan best zijn, ik heb het gewoon geinstalleerd. Het draaid onder water wel dos, maar werkt net als win9x, maar dan wat uitgedund. Je hoeft dos niet te installeren, het is dus een stand alone os, maar je kunt het ook onder win opstarten.(zonder reboot) Het is een os die je goed kunt gebruiken om oude pc's voor internet te gebruiken.

Veel software die er op draait heb ik niet gezien, maar het meeste wat je nodig hebt zit er wel in.

• MinddiggerNL
ja ik had ook het idee dat het een office shel voor dos was...maar ja...windows is dat in feite ook dus wat boeit dat he...ik wil het wel eens testen op mijn 486 want daar draait x windows onder redhat voor geen meter op!

Hoef je geen dos te installeren? dat staat toch wel als requirement erbij...

Verwijderd

Topicstarter
oja, sorry, klopt

readme.txt:

[knip]
...Before you can install NewDeal, you must have DOS version 3.0 or newer, OS/2 version 2.0 or newer, or Windows 95 or 98 or NT installed on your computer...
[knip]

• MinddiggerNL
:)

och ja...dos 6.22 staat er zo op he...wel funny...als de site het ook nog eens doet kan ik hem downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Hier (http://www.newdealinc.com...s_main.asp?page_name=eval
) ff wat gegevens invullen, en je kunt hem downloaden. Misschien is het handig om i.p.v. ms-dos dr-dos te gebruiken.
Deze zou wat stabieler moeten zijn. En dat komt bij windows vaak wel goed uit >:)

• MinddiggerNL
die link had ik al gevonden maar ik krijg bij het verzenden steeds een asp error....hmm...nee ik hou het wel op ms dos...heb ik hier liggen dus...

Je kunt dat os niet ff mirroren he? :)

Verwijderd

NewDeal heette vroeger Geos.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, beetje grote file voor m'n isdn lijntje, en ik moet zo weg, maar ik zal hem er morgen wel ff opzetten, als het je vandaag niet meer lukt.

Of misschien heeft iemand anders hem?

• MinddiggerNL
ah ok....ja kijk maar....

Geos? en verschilt het of alleen in naam?

• MinddiggerNL
shit...het is maar 45 dagen bruikbaar! Er is helaas nog geen crack voor, maar wie weet wat het kost? Niet dat ik van plan ben het te kopen maar de site is down voor onderhoud.
Pagina: 1